W dn. 24.01.2011 r. jako wierzyciel udałem się do kancelarii Komorniczej przy Sądzie Rejonowym Wrocław-Śródmieście Agaty K.-S. we Wrocławiu na ul. Św. Mikołaja 51/52 wyjaśnić sprawę dotyczącą mojego dłużnika. Było to najzwyklejsze zapytanie o koszta komornicze, które mam ponieść jako wierzyciel. Pani sekretarka jako pracownica kancelarii nie posiadała takiej wiedzy. Aż dziw bierze, że ludzi bez znajomości prawa komorniczego przyjmuje się do pracy do kancelarii komorniczej. Zażądałem rozmowy z asesorem. Przyjęła mnie sama Pani komornik (Szefowa kancelarii). Od samego początku zaczęła do mnie krzyczeć traktując mnie jak ostatnie ścierwo. Dała mi bardzo jasno do zrozumienia, że nie jestem tu mile widziany, gdyż takie kwoty co próbuje odzyskać dług w wysokości 15 000 zł. są dla nich drobnostką i, żebym zmienił sobie kancelarię. W klauzuli wykonalności wydanej przez Sąd jest napisane, że każda kancelaria komornicza ma wręcz obowiązek pomóc mi w odzyskaniu pieniędzy. Jednakże Pani komornik traktuje swoją kancelarię jak prywatny folwark i robi co jej się żywnie podoba. Oprócz tego zarzuciła mi złe traktowanie swoich pracowników co jest nieprawdą, gdyż chodzę do tej kancelarii od dwóch lat bo mam tam paru dłużników i jakoś jeszcze, ani razu źle się nie odniosłem do żadnego z pracowników. Jakby nie patrzył to kancelarie komornicze funkcjonują i zarabiają między innymi dzięki takim ludziom jak ja, gdyż biorą 15% od kwoty głównej i oprócz tego ja jako wierzyciel ponoszę koszta w wysokości 111 zł., żeby zostało wszczęte postępowanie komornicze wobec dłużnika. Gdy oświadczyłem, że zgłoszę na Panią komornik skargę do Izby komorniczej to w odpowiedzi usłyszałem, żebym sobie składał bo ona i tak jest ponad prawem. Pani komornik traktuje wierzycieli jako zło konieczne, a nie jako ludzi dzięki, którym ma dochody. Inaczej są traktowani ludzie, którzy przychodzą tam wpłacić pieniążki, gdyż wiadomo, że przychodzi "żywa" gotówka. Szczerze odradzam korzystania z usług kancelarii komorniczej dla Sądu Rejonowego Wrocław-Śródmieście na ul. Św Mikołaja 51/52 we Wrocławiu.
Fatalna obsługa klienta. Więcej doradców na zapleczu niż przy obsługiwaniu klientów. Zbyt długie oczekiwanie na obsługę. Personel nie zawsze potrafi udzielić wskazówek. Nie można być w miarę szybko obsłużonym mimo tego, że jest dużo stanowisk bo personel stawia klienta na ostatnim miejscu. Zdaża się, że często wprowadzaja klienta w błąd.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
24.09.2010 r. zablokowano...
24.09.2010 r. zablokowano mi konto na nk z powodu podejrzeń, że złamałem regulamin. Fakt było tam zdjęcie jak jestem pod prysznicem i było widać kawałek siusiaka. Napisałem do nk prośbę o odblokowanie mi profilu, a w zamian zobowiązałem się do usuniecia fotki. Mineło już cztery dni, a ja do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Napisałem drugi raz do nich podając numer zgłoszenia. Bardzo mi zależało na odblokowaniu konta, gdyż zżyłem się z osobami na moim profilu. Jednakże nk ma to, gdzieś i na wet nie raczą odpisać tym bardziej, że obiecałem, że naprawię błąd i, że to było po raz pierwszy. Jak już zablokuja to już nie odblokują. A powód jest ten sam. Chodzi o kasę. Licza na to, że ktoś od nowa założy sobie profil i będzie płacił sms-ami za super ocenki, powiększenie transferu zdjęć itd. A oni będą trzepać na tym kasę. To jest dopiero bezszczelność. Nr. zgłoszenia to: 2010092710000655.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.