Opinie użytkownika (5)

Przeszłam z usług...
Przeszłam z usług Aster na usługi UPC. W salonie otrzymałam świetną promocję na internet oraz wyczerpującą informację dotyczącą uługi. Pani Karolina była bardzo miła i pomocna. Jestem zadowolona z wizyty w salonie UPC. Zostałam obsłużona szybko i bez żadnych problemów. Polecam usługi w UPC które połączyło się z Aster.

anulawawa

13.06.2012

UPC

Placówka

Warszawa, Marynarska 13

Nie zgadzam się (0)
Zakup maszyny do...
Zakup maszyny do szycia. Ogólnie produkt dla mnie nie znany ale potrzebny. Wybrałam się do Euro aby wybrać model odpowiedni dla siebie. Wybierając się do sklepu liczyłam na doradztwo w tym zakresie. Gdy oglądałam ok. 5 min trzy maszyny nikt się mną nie zainteesował z obsługi. Podeszłam więc sama z pytaniem o pomoc w zakupie maszyny do szycia. Usłyszałam tylko że Pani z obsługi małego AGD nic nie wie na temat maszyn do szycia i mi w tej sprawie nie pomoże.Druga Pani też nic nie wiedzieła temat maszyn.Poprosiłam kierownika ale nie dostałam odpowiedzi czy mogę z nim rozmawiać. Wróciłam więc dalej oglądać stoisko z maszynami. Łaskawie jedna Pani podeszła mi udzielić parę informacji. Dowiedziałam się że różnią się ilością ściegów. I to byłoby na tyle.Nie miła obsługa,olewcza,[fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] podejście do klienta. Dwie [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] na dziale małe agd które traktują klieta jak śmiecia.

anulawawa

13.06.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (1)
Zadzwoniłam do MBanku...
Zadzwoniłam do MBanku w sprawie ubezpieczenia samochodu.Kończy mi się ubezpieczenie wiec postanowiłam zainteresować się ofertą jaką reklamują.Wydawało mi się przez ostanie kilka lat że zaktualizowali bazę ubezpieczanych pojazdów.3 lata temu nie mogłam ubezpieczyć pojazdu bo nie mieli ofertę na ową markę i model. Teraz również się okazało że nie mogę ubezpieczyć. Poirytowało mnie i zapytałam dlaczego.Chodziło o Mitsubishi L200.Powiedziałam że jest to popularny samochód i dlaczego nie mogę u was ubezpieczyć?Pierwsza pani powiedziała że rocznik nie zgadza się po czym przełączyła mnie do drugiej pani która ostro powiedziała nie ubezpieczamy tego modelu auta. A jeżeli chce to mam zgłosić się do BRE Banku aby przygotowali specjalną ofertę dla mnie.Podziękowałam tej nie uprzejmej pani i powiedziałam że skorzystam z konkurencji. MBank ma fajną reklamę ale to na tyle.Bo nie wiem do kogo ona jest kierowana. Na pewno nie do mnie. Nie polecam chociażby za sposób rozmowy..opryskliwy i nie uprzejmy.

anulawawa

30.06.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (1)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Na wstępie serdecznie dziękuję za Pani opinię. Satysfakcja Klientów jest dla nas najważniejsza, dlatego opinie traktujemy jako najważniejsze źródło informacji do nieustannej pracy nad podnoszeniem jakości obsługi. Opisana przez Panią sytuacja i zachowanie konsultanta odbiega od przyjętych wysokich standardów jakościowych, w związku z tym pragnę przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić, iż cały czas dokładamy wszelkich starań, aby kompetencja i wiedza pracowników mLinii spełniała najwyższe wymagania naszych Klientów. Mam nadzieję, że powyższy incydent nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z mBankiem. W związku z ofertą ubezpieczenia, chciałam poinfomować, że w kanale obsługi direct przyjmujemy do ubezpieczenia tylko pojazdy osobowe oraz terenowe. Pani samochód został zakwalifikowany do grupy pojazdów dostawczych, stąd brak możliwości ubezpieczenia go. Przypominam, iż pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Wiśniewska
Chcę kupić pedały...
Chcę kupić pedały do roweru.Wchodzę do sklepu i kieruję się do działu z rowerami. Nie minęła minuta i podchodzi pracownik sklepu pytając czy może pomóc. To miłe że ktoś się zainteresował. Ale nie wnikał co potrzebuję i nie doradził. Odczułam tę różnicę ponieważ pojechałam później do sklepu prywatnego i tam się dowiedziałam w czym problem i co mam sprawdzić zanim kupię.

anulawawa

16.06.2011

GO Sport

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (6)
Kupno kawy i...
Kupno kawy i ciastka. Ignorancja w rozmowie,brak zainteresowania potrzeb klienta,nie wskazanie dodatkowych korzyści za zakup.Brak jakiegokolwiek entuzjazmu przy obsłudze.Ponadto zapomniano po raz kolejny nabić punkty na kartę programu lojalnościowego.Znajdująca się na stacji toaleta wiecznie śmierdzi i jest brud nie mówiąc o zamontowanym klozecie tak wysoko ze można zmoczyć całe spodnie. Mam wrażenie że na tej stacji kierownik nie istnieje.

anulawawa

30.03.2011

Circle K

Placówka

Warszawa, Puławska - Poleczki 427

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi