Opinie użytkownika (3)

Wielokrotnie goszczę w...
Wielokrotnie goszczę w sklepach Rossman, bez względu na ilość wizyt czy też sklep (Touń, Cieszyn, Skoczów, Bielsko-Biała), zawsze spotkałam się z uprzejmą obsługą, fahową poradą i miłą atmosferą. Czasami nie udało mi się kupić produktu którego szukałam, ale zawsze znalazł się jakiś substytut i dodatkowo coś extra. Polecam wszystkim.

angel_2

14.04.2011

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Tak naprawdę od...
Tak naprawdę od maxymalnie niskiej oceny powstrzymuje mnie jedynie fakt, iż co miesiąc jestem zmuszona do zakupu czasopisma, króre jest do nabycia jedynie w empiku;( Cóż dawałam im kilka szans, jednak zawsze wychodziłam rozczarowana, no chyba że sama znalazłam produkt, który planowałam kupić. Chcąc kupić 5 ksiązek o podobnej tematyce, nie kupiłam żadnej ....ponieważ chaos na półkach skutecznie utrudniał samodzielne odnalezienie, udałam się do punktu informacyjnego, gdzie po 15 minutach oczekwania Pani nie była w stanie odnaleźć żadnej pozycji, co jak się okazało nie oznaczało że nie ma ich na półkach, ponieważ wsparta pomocą dwóch, potem trzech koleżanek, twierdziły że one na pewno gdzies są. Cała akcja trwała około godziny, pracownice uporczywie błądziły przeszukując później już te same półki, jednak niestety bez efektu. Nie doczekałam się na finał, wyszłam zniesmaczona, po czym w 10 minut kupiłam wszyskie książki i jeszcze dwie dodatkowo, w księgarni konkurencyjnej i to w promocji ;)

angel_2

13.04.2011

empik

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (1)
Jako użytkownik w/w...
Jako użytkownik w/w banku, po wielokrotnych obserwacjach, zraził mnie jeden istony fakt. Każdorazowa wizyta (niezależnie od pory dnia ) kończy się około 2 godzinnym oczekawianiem na swoją kolejkę.Obawiam się, że po takim czasie człowiek jest na tyle sfrlustrowany, że nie jest w stanie obiektywnie ocenić miłej i wykwalifikowanej obsługi. Jednak z racji dosyć częstych wizyt w ostatnim czasie, oceniam obsługę pozytywnie, są pomocni również dla siebie nawzajem, wykazują się cierpliwością i wyrozumieniem są przystępni dla klientów,dzięki czemu "nadrabiają" niedociągłości zaistniałe z winy organizacji banku.

angel_2

07.04.2011
Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi