Byłyśmy z koleżanką na obiedzie w restauracji Sphinx. Ja skorzystałam z promocji studenckiej i wybrałam pizzę - wegetariańska, dużo warzyw, wszystko świeże, polecam - koleżanka postanowiła zamówić makaron. Uprzejmy kelner polecił jej makaron Carbonara. Obsłużono nas stosunkowo szybko, dania były smaczne, a obsługa miła i profesjonalna. Kelner pytał czy nam smakuje i zagadywał czy regulowaniu rachunku. Wygląd restauracji taki jak zwykle - wszystko ok, tylko pod stołem leżało kilka starych frytek...
W ostatni piątek byłam w kawiarni Cacao Republika w Poznaniu z koleżanką. Usiadłyśmy przy stoliku na górze i czekałyśmy na kelnerkę, jednak długo nie przychodziła, więc sama poszłam na dół po karty. Okazało się, że nas nie zauważyła. Na zamówienie nie czekałyśmy długo, jednak kawa nie była gorąca, tylko taka ledwie ciepła. Za to ciasto - zarówno moje (tarta malinowa) jak i koleżanki (bakaliowe) - było bardzo smaczne. Wszystko podane na ładnych talerzach, kelnerka była uprzejma. W kawiarni było czysto, schludnie, przyjemnie. Polecam! A, i można płacić kartą - a to też ważne :)
Tydzień temu byłam z koleżanką na zakupach w Plazie, szukałyśmy czapek i szalików, nasz wybór padł na H&M. Czapki w tym sklepie były porozrzucane w różnych częściach sklepu, trzeba było obejrzeć wszystko, żeby znaleźć to, czego się szuka. Poza tym ubrania też często były porozrzucane na półkach, mało gdzie panował ład i porządek. Gdy już znalazłyśmy to, czego szukałyśmy i poszłyśmy do kasy, okazało się, że trzeba poczekać w dość długiej kolejce. Poza tym podczas płacenia ekspedientka zwracała się do mojej koleżanki per ty, a nie powinna.
Tydzień temu byłam z koleżanką na zakupach w Plazie, szukałyśmy czapek i szalików, nasz wybór padł na H&M. Czapki w tym sklepie były porozrzucane w różnych częściach sklepu, trzeba było obejrzeć wszystko, żeby znaleźć to, czego się szuka. Poza tym ubrania też często były porozrzucane na półkach, mało gdzie panował ład i porządek. Gdy już znalazłyśmy to, czego szukałyśmy i poszłyśmy do kasy, okazało się, że trzeba poczekać w dość długiej kolejce. Poza tym podczas płacenia ekspedientka zwracała się do mojej koleżanki per ty, a nie powinna.
Wczoraj byłam z koleżanką w restauracji Sphinx. Przy wejściu kelner od razu nas przywitał, gdy usiadłyśmy, zaraz przyniósł karty. Przy składaniu zamówienia był bardzo uprzejmy i lekko dowcipny. Wzięłyśmy gazety do poczytania, jednak wczoraj obsługa była tak szybka, że nie zdążyłam nawet przejrzeć całej. Jedzenie było smaczne, jedynie nie mogę polecić Shoarmy na dwa smaki, bo część Shoarmy z mięsa wieprzowego była niesmaczna, większość kawałków była żylasta. Poza tym cała wizyta w restauracji była jedną z lepszych jak do tej pory, głównie za sprawą uprzejmego kelnera.
Udałam się do mKiosku, żeby dowiedzieć się szczegółów konkursu Polecam mBank. Niestety spotkała mnie niemiła niespodzianka. Pracowniczka mBanku nie była w stanie udzielić mi odpowiedzi na moje pytania, była zwyczajnie niekompetentna. Była też nieuprzejma, a konieczność pomocy klientowi traktowała jak najgorszą rzecz na świecie. Ogólnie mam pozytywne zdanie o mBanku, ale tamta pracownica w mKiosku bardzo mnie zraziła do tej firmy.
Witam,
na wstępie chciałabym podziękować Pani za zgłoszoną opinię na temat obsługi w mKiosku mieszczącego się przy ul. Św. Marcin 40 w Poznaniu oraz przeprosić za zaistniałą niedogodność związaną z obsługą w tym punkcie.
Jest nam bardzo przykro, że nie uzyskała Pani informacji dotyczącej konkursu Polecam mBank.
Zapewniam Panią, że dokładamy wszelkich starań, aby Doradcy posiadali wysoki poziom wiedzy i znajomość oferowanych produktów, dbamy również o możliwie najwyższą jakość obsługi Klientów.
Bardzo cenne jest dla nas to, że zwraca Pani uwagę na ten fakt, dlatego też poczynione zostaną działania naprawcze w celu podniesienia poziomu obszaru merytorycznego. Mamy nadzieję, że ta niska ocena nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę.
Pozdrawiam
Magdalena Szoć
mBank
Wstąpiłam do sklepu,...
Wstąpiłam do sklepu, gdyż z ulicy przez okno zobaczyłam, że są interesujące mnie buty. Za ekspozycję towaru muszę przyznać duży plus. Gdybym nie zobaczyła tych butów, prawdopodobnie w ogóle nie zajrzałabym do sklepu. W sklepie jest duże przejrzyste okno, przez które widać prawie cały towar na półkach. Zaczęłam przymierzać interesujące mnie buty, musiałam sama znaleźć odpowiedni rozmiar. Dopiero gdy przymierzałam już drugą parę, a więc po kilku minutach, podeszła do mnie ekspedientka. Wówczas podziękowałam jej za pomoc, gdyż już jej nie potrzebowałam. Wtedy na siłę próbowała mi pomóc, doradzała, żebym usiadła itd. Nie kupiłam butów, gdyż potrzebuję, żeby mi ktoś doradził, więc pewnie jeszcze tam wrócę z osobą towarzyszącą. Jednak obsługa nie zachęcała do dalszych wizyt w tym sklepie.
Dzisiaj około godziny 14 robiłam zakupy w Biedronce. Wizyta w sklepie była krótka i przyjemna. Kolejki do kas nie były zbyt długie, bo działało kilka kas, a nie jak to zwykle bywa, tylko jedna. Kasjerka obsługująca mnie była uprzejma, miła i kulturalna. Przywitała mnie "dzień dobry" i kasowała moje zakupy z uśmiechem. Na koniec podziękowała i zachęciła do ponownych zakupów. Dzisiaj jest to raczej rzadkość, spotkać uprzejmą kasjerkę. Miała etykietkę "uczę się", na imię chyba Asia.
Jestem konsultantką Oriflame i raz na 3 tygodnie przychodzę do Oddziału Oriflame w Poznaniu, aby dokonać zakupów. Dzisiaj przy kasie obsługiwał mnie uprzejmy pan, który cierpliwie odpowiedział na moje pytania, był kulturalny, miły, taki jak powinien być. Było to miłe zaskoczenie, bo gdy byłam tam poprzednio, obsługiwała mnie niemiła kasjerka, która miała pretensje, że czegoś jeszcze nie wiem (a składałam wtedy zamówienie po raz pierwszy). Również za zamówienie później czekałam krótko.
Będąc w sklepie, chciałam obejrzeć torebkę, która wisiała wysoko i chciałam sprawdzić jej cenę. Gdy poprosiłam ekspedientkę o pomoc (była to młoda osoba, która akurat niczego nie robiła w sklepie), dosyć niemiło odpowiedziała mi, że takie torebki są w innej części sklepu i żebym sobie je tam zobaczyła. Nie podała mi wskazanej torebki, nie pokazała, w którym miejscu są one zawieszone niżej. Zero pomocy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.