Opinie użytkownika (3)

dziś byłam w...
dziś byłam w Biedronce i jak co dzień robiłam zakupy. Przy stoisku z alkoholem nie byłam zbyt uważna i przy wyborze alkoholu przez przypadek strąciłam torebką dwie butelki alkoholu. Od razu Pani skazy powiedziała że muszę za to zapłacić bo ona widziała że zrobiła to ja. Oczywiście przyznałam się do winy ze było to niecelowe strącenie butelek. Pani w kasie powiedziała że muszę za to zapłacić i nie mam co dyskutować. Powiedziałam jej jest to dość spora kwota dlatego chciałabym sprawdzić czy prawo konsumenta pozwalałoby mi skorzystać z przywileju i nie płacić za towar. Na to Pani w Kasie powiedziała że wzywa kierownika. Pani Kierownik bez " cackania" się ze mną powiedziała że muszę zapłacić i już. Poprosiłam o skasowanie moich zakupów i poprosiłam o poczekanie aż skontaktuje się z kilkoma osobami i dowiem się czy mam płacić za ten towar czy nie. Po konsultacjach dowiedziałam że się nie powinnam ponosić kosztów ponieważ nie była to moja wina a towar był widocznie źle ustawiony skoro trącając go torebką spadł. Ponownie poprosiłam o rozmowę z Kierownikiem, Powiedziałam że jestem częstym klientem tego sklepu i że mam informacje iż nie muszę ponosić kosztów za ten towar. Pani Kierownik powiedziała ze nie podejmie takich decyzji, informowała mnie że ponownie przejrzy kamery i porozmawia ze swoim przełożonym. Po 10 minutach oczekiwania Pani Kierownik przyszła i poinformowała że nie nie muszę ponosić kosztów za stłuczony towar. Bardzo nie spodobała mi się postawa Pani która kasowała mój towar była bardzo wyniosła i traktowała mnie jakbym coś ukradła, a na domiar złego, zawołała koleżankę i powiedziała jej przy mnie na głoś ta Pani zbiła alkohol i musi z a to zapłacić. Bardzo nie podobała mi się postawa tej Pani. Jak dotąd byłam zadowolona z obsługi w Biedronce ale po tym incydencie zmieniłam zdanie.

Zula

11.02.2014

Biedronka

Placówka

Głuchołazy, Wyszyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w aptece Pani farmaceutka okazała się bardzo profesjonalna, miła, doradzała, pytała o zdanie, była bardzo grzeczna. proponowała mi tańsze zamienniki leków, dala lotki informacyjne. wielki plus dla takiej obsługi. nie zmieniła bym nic w jej sposobie organizacji pracy oraz stosunku dla Klientów.

Zula

01.10.2011

Super-Pharm

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (4)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu robiąc zakupy w znanej sieci sklepów odzieżowych H&M spotkałam się z bardzo niekompetentna obsługą sprzedawcy przy kasie. Otóż kasowało dwóch sprzedawców, obaj kasowali towar. Przy tym rozmawiali ze sobą na prywatne tematy, tak że klienci słyszeli. Podchodząc do kasy, sprzedawca nie powiedział ani słowa tylko wziął towar jednocześnie nadal rozmawiając z kolegą, skasował towar zapakował w torbę, położył na ladę i sobie poszedł nie mówiąc nic. dla mnie to czyste chamstwo brak znajomości jakichkolwiek standardów obsługi klienta.

Zula

01.10.2011

H&M

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi