W przedsionku, na podłodze, była wielka plama z rozbitego keczupu. Klienci roznieśli ją na butach do wnętrza sklepu. Na stojaku wewnątrz wystawiono gazetki reklamowe. Na stoisku warzywno-owocowym widać było nieświeże owoce. Brak woreczków do pakowania. Towary w opakowaniach były dobrze ustawione i dostępne na półkach. Promocje dobrze oznaczone. Stoisko z kwiatami było zaniedbane. Kwiaty doniczkowe - uschnięte, cięte narcyze leżały zwiędnięte na półce. Czynne były dwie kasy. Do obydwu kolejki po ok. 7-8 osób. Kasjerka przywitała mnie uprzejmie i z uśmiechem. Była ubrana w firmowy strój i miała identyfikator. Zaproponowała reklamówkę, wydała paragon, zaprosiła do ponownych zakupów. Wewnętrzne drzwi przesuwne zacięły się utrudniając klientom wejście do sklepu. Dopiero po paru minutach obsługa usunęła problem. Wizyta w tym sklepie nie należała do szczególnie przyjemnych. Plusem była obsługa w kasie.
Wizyta na tej stacji była miłym doświadczeniem. Podjazd był dobrze utrzymany.Zaraz po zajęciu przeze mnie miejsca przy dystrybutorze podszedł do mnie pracownik podjazdu.Był ubrany w czysty, firmowy strój i miał identyfikator.Powitanie i obsługa były grzeczne i wesołe. Była pełna zachęta do zakupu innych towarów i usług na stacji.Sklep był przestronny i zdobrym dostępem do dobrze zaopatrzonych półek.Lada utrzymana w porządku i czysta. Kasjerka była ubrana w czysty firmowy strój i posiadała identyfikator. Grzeczne powitanie i uśmiech. Pani zachęciła do dodatkowych zakupów i zapytała o kartę lojalnościową. Paragon został wydany. Miłe pożegnanie i uśmiech.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.