Opinie użytkownika (2)

W przedsionku, na...
W przedsionku, na podłodze, była wielka plama z rozbitego keczupu. Klienci roznieśli ją na butach do wnętrza sklepu. Na stojaku wewnątrz wystawiono gazetki reklamowe. Na stoisku warzywno-owocowym widać było nieświeże owoce. Brak woreczków do pakowania. Towary w opakowaniach były dobrze ustawione i dostępne na półkach. Promocje dobrze oznaczone. Stoisko z kwiatami było zaniedbane. Kwiaty doniczkowe - uschnięte, cięte narcyze leżały zwiędnięte na półce. Czynne były dwie kasy. Do obydwu kolejki po ok. 7-8 osób. Kasjerka przywitała mnie uprzejmie i z uśmiechem. Była ubrana w firmowy strój i miała identyfikator. Zaproponowała reklamówkę, wydała paragon, zaprosiła do ponownych zakupów. Wewnętrzne drzwi przesuwne zacięły się utrudniając klientom wejście do sklepu. Dopiero po paru minutach obsługa usunęła problem. Wizyta w tym sklepie nie należała do szczególnie przyjemnych. Plusem była obsługa w kasie.

Ziggy

07.03.2012

NETTO

Placówka

Praszka, Szosa Gdańska 1

Nie zgadzam się (0)
Wizyta na tej...
Wizyta na tej stacji była miłym doświadczeniem. Podjazd był dobrze utrzymany.Zaraz po zajęciu przeze mnie miejsca przy dystrybutorze podszedł do mnie pracownik podjazdu.Był ubrany w czysty, firmowy strój i miał identyfikator.Powitanie i obsługa były grzeczne i wesołe. Była pełna zachęta do zakupu innych towarów i usług na stacji.Sklep był przestronny i zdobrym dostępem do dobrze zaopatrzonych półek.Lada utrzymana w porządku i czysta. Kasjerka była ubrana w czysty firmowy strój i posiadała identyfikator. Grzeczne powitanie i uśmiech. Pani zachęciła do dodatkowych zakupów i zapytała o kartę lojalnościową. Paragon został wydany. Miłe pożegnanie i uśmiech.

Ziggy

07.03.2012

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi