Opinia użytkownika: Ziggy
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: W przedsionku, na podłodze, była wielka plama z rozbitego keczupu. Klienci roznieśli ją na butach do wnętrza sklepu. Na stojaku wewnątrz wystawiono gazetki reklamowe. Na stoisku warzywno-owocowym widać było nieświeże owoce. Brak woreczków do pakowania. Towary w opakowaniach były dobrze ustawione i dostępne na półkach. Promocje dobrze oznaczone. Stoisko z kwiatami było zaniedbane. Kwiaty doniczkowe - uschnięte, cięte narcyze leżały zwiędnięte na półce. Czynne były dwie kasy. Do obydwu kolejki po ok. 7-8 osób. Kasjerka przywitała mnie uprzejmie i z uśmiechem. Była ubrana w firmowy strój i miała identyfikator. Zaproponowała reklamówkę, wydała paragon, zaprosiła do ponownych zakupów. Wewnętrzne drzwi przesuwne zacięły się utrudniając klientom wejście do sklepu. Dopiero po paru minutach obsługa usunęła problem. Wizyta w tym sklepie nie należała do szczególnie przyjemnych. Plusem była obsługa w kasie.