Mój pierwszy kontakt z tą instytucją wypadł bardzo pozytywnie choć zaczęło się fatalnie. Kiedy wszedłem do Skoku ludzi było niewielu. Obsługiwane były 2 osoby i kolejne 2 czekały na swoją kolej. Ku mojemu zaskoczeniu czekałem na obsłużenie ponad 45 min. Po obsłużeniu klientów, którzy byli obsługiwani kiedy wchodziłem oboje doradcy weszli na zaplecze i nie pojawiali się ponad 15 min. Po obsłużeniu kolejnego klienta przerwa była nieco krótsza, gdyż trwała 10 min. Kolejna przerwa była podobna. Wydawało mi się, iż jest wystarczająca ilość doradców aby obsługiwać klientów wahadłowo a nie tak by nikogo nie było przy stanowiskach doradczych. W między czasie jednak zapoznałem się z ofertą Skoku, a że miałem sporo czasu zapoznałem się z całą ofertą. Nie znam dokładnie umów, które są zawierane w Skoku ale wstępne oferty wydają mi się bardzo konkurencyjne. Warto zwrócić uwagę szczególnie na rabaty i inne gratyfikacje dla stałych klientów.
Uprzejmie dziękujemy za zgłoszoną obserwację. Państwa opinia dotycząca jakości naszej pracy jest dla nas bardzo ważna. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
Bardzo często korzystam...
Bardzo często korzystam z usług Biedronki i zawsze jestem umiarkowanie zadowolony. Z pewnością ceny w stosunku do jakości produktów są bardzo atrakcyjne jednak ogólny wygląd sklepu pozostawia wiele do życzenia. Rzadko zdarza się aby wszystko było poukładane i wyglądało estetycznie. Równie rzadko zdarza się aby nie było kolejek co wiąże się ze zbyt małą ilością pracowników. Jeśli chodzi o samych pracowników, większość z nich jest miła i dobrze zorientowana w asortymencie. Generalnie ocena na plus gdyż danego dnia nie było kolejek i był jak na Biedronkę niezły porządek w ekspozycji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.