Opinia użytkownika: Wojciech_357
Dotycząca firmy: Kasa Stefczyka
Treść opinii: Mój pierwszy kontakt z tą instytucją wypadł bardzo pozytywnie choć zaczęło się fatalnie. Kiedy wszedłem do Skoku ludzi było niewielu. Obsługiwane były 2 osoby i kolejne 2 czekały na swoją kolej. Ku mojemu zaskoczeniu czekałem na obsłużenie ponad 45 min. Po obsłużeniu klientów, którzy byli obsługiwani kiedy wchodziłem oboje doradcy weszli na zaplecze i nie pojawiali się ponad 15 min. Po obsłużeniu kolejnego klienta przerwa była nieco krótsza, gdyż trwała 10 min. Kolejna przerwa była podobna. Wydawało mi się, iż jest wystarczająca ilość doradców aby obsługiwać klientów wahadłowo a nie tak by nikogo nie było przy stanowiskach doradczych. W między czasie jednak zapoznałem się z ofertą Skoku, a że miałem sporo czasu zapoznałem się z całą ofertą. Nie znam dokładnie umów, które są zawierane w Skoku ale wstępne oferty wydają mi się bardzo konkurencyjne. Warto zwrócić uwagę szczególnie na rabaty i inne gratyfikacje dla stałych klientów.