Kontakt z serwisem gwarancyjnym TECPART spowodowany był wadą pilarki spalinowej, którą zakupiłem. Rzecz prozaiczna, ale podczas pierwszego użycia pilarki urwał się korek od wlewu paliwa. Wysłałem maila ze skanem karty gwarancyjnej, zadzwoniłem, do tej firmy i w ciągu 2 dni miałem nowy korek paliwa. Kontakt z firmą oceniam jako bardzo dobry, bez zbędnych pytań dostałem nową część.
Do sklepu tego udałem się w poszukiwaniu prezentu dla mojej małżonki, a że jestem mężczyzną to nie bardzi się orientuję w rozmiarach damskiej bielizny. Niezbędna okazała się fachowa pomoc ekspedientki, która pomogła mi dobrać idealną bieliznę dla mojej żony, bez znajomości jej rozmiarów. Obsługa kompetentna, fachowa, miła, bez zbędnych "ironicznych" uśmiechów. Niestety ceny nie są niskie w tym sklepie i to był jedyny mankament.
To był mój pierwszy kontakt z tą instytucją i chyba raczej ostatni. Chciałem uzyskać informacje odnośnie założenia lini telefonicznej w miejscu mojego zamieszkania. Czekaliśmy z żoną w kolejce dość długo ponieważ klientów obsługiwała 1 osoba (2 osoba była zajęta jakimiś papierami). Gdy w końcu przyszła nasza kolej osoba co nas obsługiwała mówiła do nas językiem niezrozumiałym, specjalistycznym. Mimo tego, że telefon z TP może mieć teraz każdy oznajmiono nam, że wiąże się to z dużym kosztem i jeszcze dłuższym oczekiwaniem na decyzję czy w miejscu naszego zamieszkania w ogóle można będzie podłączyć telefon stacjonarny, a podobno linię telefoniczną TP jest obowiązana założyć wszędzie gdzie klient mieszka
Od kilku lat tankuję paliwo na tej stacji paliwa, począwszy od benzyny bezołowiowej, ropy, LPG. Paliwa są dobrej jakości, do obsługi także nie mam zastrzeżeń, zawsze jest osoba co służy pomocą czy pomoże nalać paliwo osobom, które tego potrzebują, dlatego też ocena jaką wystawiam tej stacji jest bardzo dobra
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.