Kontakt z serwisem gwarancyjnym TECPART spowodowany był wadą pilarki spalinowej, którą zakupiłem. Rzecz prozaiczna, ale podczas pierwszego użycia pilarki urwał się korek od wlewu paliwa. Wysłałem maila ze skanem karty gwarancyjnej, zadzwoniłem, do tej firmy i w ciągu 2 dni miałem nowy korek paliwa. Kontakt z firmą oceniam jako bardzo dobry, bez zbędnych pytań dostałem nową część.
Kontakt z serwisem gwarancyjnym TECPART spowodowany był wadą pilarki spalinowej, którą zakupiłem. Rzecz prozaiczna, ale podczas pierwszego użycia pilarki urwał się korek od wlewu paliwa. Wysłałem maila ze skanem karty gwarancyjnej, zadzwoniłem, do tej firmy i w ciągu 2 dni miałem nowy korek paliwa. Kontakt z firmą oceniam jako bardzo dobry, bez zbędnych pytań dostałem nową część.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.