tydzień temu zakupiłam telefon w tym sklepie, Z przykrością muszę stwierdzić, że przestał działać po 6 dniach. Składając reklamacje sądziłam ( jak to zwykle bywa), że zostanę bez aparatu, który będzie tkwił naprawie przez 2 tygodnie w ramach gwarancji. Jednak pani z obsługi wypytała mnie o rodzaj usterki i przyniosła nowy taki sam model telefonu. Aparat został wymieniony bez problemowo na nowy w kilka minut bez zbędnego spisywania druczków, czekania itp.
Kupuję buty tej firmy już ładnych kilka lat. Buty warte swojej ceny ( chociaż przyznam, ze ceny bywają "zaporowe")Obsługa poprawna, nienachalna co dla mnie jest atutem. Panie ( choć kiedyś trafiłam też pana) pozwalają się klientowi rozejrzeć, nie rzucają sie na niego od progu, co sprawia, ze mozna wybrac sobie najbardziej pasujący nam model.
20.06.2013 odwiedziłam oddział PKO przy ulicy 11 listopada celem zmiany planu taryfowego mojego rachunku osobistego. Oddział jest bardzo duży jednak tego dnia pracowników oddelegowanych do obsługi klienta było wyjątkowo mało. Do oddziału dotarłam kwadrans przed 11. Nie wiedziałam do którego okienka powinnam się skierować z moją sprawą. W sali obsługowej znajdowało się dużo klientów, którzy stali, siedzieli na "ławeczkach" oraz podobnie jak ja krążyli nie wiedząc do której kolejki się ustawić. Wreszcie stanęłam do okienka z obsługą bezgotówkową klientów indywidualnych. Do chwili podejścia do okienka przestałam i przesiedziałam w kolejce 45 minut a sama obsługa trwała kolejne 30 minut. Pani, która mnie obsługiwała była grzeczna jednak w trakcie operacji będę musiała przyjść jeszcze raz do tej placówki. W tym dniu były czynne tylko 2 stanowiska do obsługi klienta indywidualnego, miałam wrażenie, że panie obsługujące nie przejmowały się rosnacą kolejką, z iloci pracowników obsługujących klienta w tym dniu wnioskuje iż kadra kierownicza tego oddziału również nie potrafiła lub nie chciała przewidzieć wzmozonej liczby klientów w tym dnoiu.
Dzień dobry,
dziękujemy za zamieszczoną opinie. Wprowadzamy zmiany organizacyjne, które skracają czas oczekiwania na obsługę. Kierownictwu naszej placów zwrócimy uwagę, na konieczność zapewnienia liczniejszej obsługi personalnej w dniach, w których płacone są podatki.
Pozdrawiamy!
PKO Bank Polski
Kupuję w tym...
Kupuję w tym sklepie już od kilku lat, widzę te same panie na mięsnym i przy kasie, obsługa bardzo miła polecam
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Koninie.
Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu i jego pracowników jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.