Opinia użytkownika: Wioletta_257
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: 20.06.2013 odwiedziłam oddział PKO przy ulicy 11 listopada celem zmiany planu taryfowego mojego rachunku osobistego. Oddział jest bardzo duży jednak tego dnia pracowników oddelegowanych do obsługi klienta było wyjątkowo mało. Do oddziału dotarłam kwadrans przed 11. Nie wiedziałam do którego okienka powinnam się skierować z moją sprawą. W sali obsługowej znajdowało się dużo klientów, którzy stali, siedzieli na "ławeczkach" oraz podobnie jak ja krążyli nie wiedząc do której kolejki się ustawić. Wreszcie stanęłam do okienka z obsługą bezgotówkową klientów indywidualnych. Do chwili podejścia do okienka przestałam i przesiedziałam w kolejce 45 minut a sama obsługa trwała kolejne 30 minut. Pani, która mnie obsługiwała była grzeczna jednak w trakcie operacji będę musiała przyjść jeszcze raz do tej placówki. W tym dniu były czynne tylko 2 stanowiska do obsługi klienta indywidualnego, miałam wrażenie, że panie obsługujące nie przejmowały się rosnacą kolejką, z iloci pracowników obsługujących klienta w tym dniu wnioskuje iż kadra kierownicza tego oddziału również nie potrafiła lub nie chciała przewidzieć wzmozonej liczby klientów w tym dnoiu.