Opinie użytkownika (4)

Sprzedawca zainteresowany potrzebami...
Sprzedawca zainteresowany potrzebami klienta, fachowy, pomocny. Oferta telefonów w salonie duża ale brakuje dobrych z klapką lub rozsuwanych. Brak w ofercie Plusa elganckich, prostych w obsłudze zwykłych telefonów dla Pań. Nie każdy klient ma ochotę na internet w telefonie lub dotykowy ekran. Propozycja Motorolii z klapką ze słabym aparatem to za mało. Salon dobrze oswietlony towar dobrze wyeksponowany, ceny zależne od taryfy którą wybierze klient, ale w porównaniu z konkurencja nie są atrakcyjne.

Wioleta_164

17.07.2012

PLUS

Placówka

Szczecin, Wojska Polskiego 62

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo fachowa....
Obsługa bardzo fachowa. Cena leków konkurencyjna w stosunku do cen w innnych aptekach. Jeżeli zabraknie danego specyfiku to już w następnym dniu można go odebrać. W aptece zawsze jest niewielka kolejka, ale szybko i sprawnie klienci są obsługiwani, ponieważ wszyskie stanowiska sprzedażowe są w pełni obsadzone. Zawsze można uzyskać fachową poradę odnośnie stosowania leku , dawkowania, itp. Polecam

Wioleta_164

18.05.2012

Apteka Gemini

Placówka

Tczew, Armii Krajowej 74

Nie zgadzam się (1)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Rozmowy z klientem prowadzone są dyskretnie, w spokojnej i miłej atmosferze. Klient czuje się bardzo ważny i to niezależnie od sprawy , jaką finalizuje w banku. Odpowiedzi na pytania dotyczące spraw bankowych klienta udzielane są fachowo, rzetelnie i zrozumiale. Klient dodatkowo zawsze zostaje poinformowany o specjalnych ofertach przygotowanych dla niego a ponadto może uzyskać informacje o nowych produktach wprowadzonych do oferty banku. Pomieszczenie banku przytulne i przyjazne dla klienta. Polecam

Wioleta_164

18.05.2012

Bank Millennium

Placówka

Tczew, Łazienna 12

Nie zgadzam się (0)
Brak kompetencji u...
Brak kompetencji u konsultantów, brak wiedzy o produktach, recytowanie formułek, brak zaangażowania, zbyt długi czas rozpatrywania reklamacji. Bałagan. Konsultanci potrafią przełączć po 3-4 razy do innych konultantów, ponieważ nie potrafią odpowiedziec na proste, ogólne pytania. Zmiany na koncie klienta zrzucane są na bład systemu .Bezprawne korekty zmuszające klienta do zapłaty niedopłaty wynikającej z błędu systemu. Uruchamianie usług bez wiedzy klienta, oraz nieumiejętne włącznie i wyłącznie usług.

Wioleta_164

16.05.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
08.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Wioleto, bardzo nam przykro z powodu negatywnych doświadczeń, które dotknęły Panią w kontakcie z naszą firmą. Staramy się, aby Pani i wszyscy Klienci oraz zainteresowani Play spotykali się wyłącznie z profesjonalizmem i otwartością. Dzięki Państwa głosom jesteśmy w stanie zmieniać się w takim kierunku, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom nam stawianym. Wyrażamy nadzieję, że Pani przyszła współpraca z naszą firma będzie powodem do satysfakcji i będzie Pani mogła wystawić nam najwyższą notę. Zachęcamy do odwiedzenia nas na: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi