Jak na bardzo popularną w tym mieście restauracje, jedzenie nie jest za dobre oraz nie jest tanie. Obsługa bardzo na średnim poziomie. Za każdym razem po jedzeniu w tej restauracji, miałam bóle brzucha dodatkowo są tam nie świeże składniki Ostatnim razem byłam tam w zimę na dyskotece firmowej. Muzyka była średnia, ale myślę że to zależy od zespołu który tam gra, ale ogólnie nie byłam zadowolona z tej imprezy..
Moja ocena za kompetencje i zachowanie personelu w danej żabce jest podzielona na dobre oraz przeciętne oceny. Pewnego późnego wieczoru w sobotę bardzo pilnie potrzebowałam dwóch ważnych dla mnie produktów takich jak mleko i jajka, ponieważ na drugi dzień musiałam przygotować ciasto na bardzo ważną dla mnie okazję a z racji, że było już po godzinie 22, z innego sklepu niż żabka bym nie mogła, zakupić tych produktów. Zajechałam tam dokładnie o godzinie 22:45 i żabka była zamknięta mimo to, że w środku było zapalone oświetlenie tak jak to bywa gdy ona jest czynna powinna być otwarta do godziny 23. Przez szybę ujrzałam sprzedawczynię, która stała za kasą i nie zwróciła, na mnie uwagi a dawałam bardzo widoczne sygnały między innymi takie jak pukanie w drzwi bądź ciągnięcie za klamkę. Po tamtej sytuacji bardzo zniechęciła mnie do siebie ta żabka oraz ekspedientka, gdyż powinna być, jeszcze czynna przez minimum 15 min a ja zostałam bez potrzebnych mi produktów. Druga sytuacja była nieco lepsza niż poprzednia, a mianowicie lokal był czynny, ponieważ robiłam zakupy w słoneczny dzień. Sprzedawczyni, która mnie obsługiwała, pochodziła z Ukrainy. Przy obsługiwaniu mnie sprzedawczyni zachęciła mnie do założenia aplikacji, ale niestety Pani nie zaproponowała mi dodatkowego zakupu produktu przy kasie.
W tym dniu akurat zakupiłam picie i danie na ciepło.
Bardzo ciężko było mi się dogadać, ze sprzedawcą. nie rozumiałam, co ta pani do mnie mówiła, wielokrotnie musiałam powtarzać swoje zamówienie, ponieważ sprzedawca nie miał ze mną żadnego dialogu, tylko robiła po swojemu moje zamówienie.
Na szczęście w bardzo dobrym momencie przyszła stała pracownica sklepu i wytłumaczyła dla koleżanki z pracy, jakie to ma być konkretne danie.
Jeżeli chodzi o dany sklep, popracowałabym nad komunikacją między sprzedawcą a klientami oraz o większej zaangażowanie w sprzedaży danych produktów przy kasie.
Po wejściu do drogerii udałam się na dział produktów profesjonalnych do pielęgnacji twarzy. Po krótkiej chwili podeszła do mnie ekspedientka, przywitała mnie z uśmiechem oraz zadała mi pytanie, czy może mi jakoś pomóc. Zapytała jakiego kosmetyku potrzebuje, co było używane wcześniej oraz na jakim efekcie mi zależy. Obsługa odbywa się według najwyższych standardów, zbadała moje potrzeby, zaproponowała produkt oraz produkty uzupełniające. Dodatkowo bardzo pomocnym aspektem w Hebe, jest opcja zamówienie dla danego klienta produktu, który jest niedostępny w danym sklepie bądź, jest on tylko dostępny przy zakupieniu online. Ekspedientka zaproponowała krem z oferty promocyjnej przy kasie. Obsługa na sali sprzedaży oraz przy kasie była bardzo profesjonalna, przyjazna i pomocna. Pani, która mnie obsługiwała, zaproponowała również założenie aplikacji językiem korzyści oraz opisała benefity danej aplikacji. Na sam koniec płatności zostałam bardzo miło pożegnana oraz ekspedientka podarowała mi gazetkę. Lepszej jakości obsługi nie doświadczyłam w swoim życiu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.