Opinia użytkownika: Werkulek1259
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Moja ocena za kompetencje i zachowanie personelu w danej żabce jest podzielona na dobre oraz przeciętne oceny. Pewnego późnego wieczoru w sobotę bardzo pilnie potrzebowałam dwóch ważnych dla mnie produktów takich jak mleko i jajka, ponieważ na drugi dzień musiałam przygotować ciasto na bardzo ważną dla mnie okazję a z racji, że było już po godzinie 22, z innego sklepu niż żabka bym nie mogła, zakupić tych produktów. Zajechałam tam dokładnie o godzinie 22:45 i żabka była zamknięta mimo to, że w środku było zapalone oświetlenie tak jak to bywa gdy ona jest czynna powinna być otwarta do godziny 23. Przez szybę ujrzałam sprzedawczynię, która stała za kasą i nie zwróciła, na mnie uwagi a dawałam bardzo widoczne sygnały między innymi takie jak pukanie w drzwi bądź ciągnięcie za klamkę. Po tamtej sytuacji bardzo zniechęciła mnie do siebie ta żabka oraz ekspedientka, gdyż powinna być, jeszcze czynna przez minimum 15 min a ja zostałam bez potrzebnych mi produktów. Druga sytuacja była nieco lepsza niż poprzednia, a mianowicie lokal był czynny, ponieważ robiłam zakupy w słoneczny dzień. Sprzedawczyni, która mnie obsługiwała, pochodziła z Ukrainy. Przy obsługiwaniu mnie sprzedawczyni zachęciła mnie do założenia aplikacji, ale niestety Pani nie zaproponowała mi dodatkowego zakupu produktu przy kasie. W tym dniu akurat zakupiłam picie i danie na ciepło. Bardzo ciężko było mi się dogadać, ze sprzedawcą. nie rozumiałam, co ta pani do mnie mówiła, wielokrotnie musiałam powtarzać swoje zamówienie, ponieważ sprzedawca nie miał ze mną żadnego dialogu, tylko robiła po swojemu moje zamówienie. Na szczęście w bardzo dobrym momencie przyszła stała pracownica sklepu i wytłumaczyła dla koleżanki z pracy, jakie to ma być konkretne danie. Jeżeli chodzi o dany sklep, popracowałabym nad komunikacją między sprzedawcą a klientami oraz o większej zaangażowanie w sprzedaży danych produktów przy kasie.