Opinie użytkownika (3)

List priorytetowy wraca...
List priorytetowy wraca do nadawcy z uzasadnieniem "adresat nieznany" pomimo poprawnego adresu. Obsługa placówki była w stanie zaproponować tylko złożenie skargi na listonosza w oddziale głównym bez zwrotów kosztów i ponownego przyjęcia listu.

Włodzimierz_1

05.09.2008

Poczta Polska

Placówka

Wodzisław Śląski, Osiedle XXX-lecia 62

Nie zgadzam się (13)
Przeniesienie numeru telefonu...
Przeniesienie numeru telefonu pod nowy adres wraz z usługą dostępu do internetu (Neostrada). 1. Cała operacja trwała około miesiąca. 2. Trzykrotnie byłem zmuszony do składania tego samego formularza. 3. Operacja wymagała, zgodnie z procedurami obowiązującymi z TP s.a., rozwiązania umowy i zarazem podpisania nowej na nowy adres, co "wywołało lawinę" telefonów z działu obsługi klienta z nowymi ofertami i propozycjami przedłużenia umowy.

Włodzimierz_1

02.09.2008

Telekomunikacja Polska

Placówka

Wodzisław Śląski, Powstańców Śląskich

Nie zgadzam się (23)
Brak niektórych towarów...
Brak niektórych towarów przez kilka dni. Kolejki przy kasach i brak reakcji personelu na zaistniałą sytuację.

Włodzimierz_1

02.09.2008

Tesco

Placówka

Wodzisław Śląski, 26 Marca 98

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi