List priorytetowy wraca do nadawcy z uzasadnieniem "adresat nieznany" pomimo poprawnego adresu. Obsługa placówki była w stanie zaproponować tylko złożenie skargi na listonosza w oddziale głównym bez zwrotów kosztów i ponownego przyjęcia listu.
Przeniesienie numeru telefonu pod nowy adres wraz z usługą dostępu do internetu (Neostrada).
1. Cała operacja trwała około miesiąca.
2. Trzykrotnie byłem zmuszony do składania tego samego formularza.
3. Operacja wymagała, zgodnie z procedurami obowiązującymi z TP s.a., rozwiązania umowy i zarazem podpisania nowej na nowy adres, co "wywołało lawinę" telefonów z działu obsługi klienta z nowymi ofertami i propozycjami przedłużenia umowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.