Rewelacja pod niemal każdym względem. Osługa po prostu mistrzowska - Szef lokalu zajął się nami w przesympatyczny sposób. Menu: bogate, bez niepotrzebnego przeładowania - po prostu to co ma być; jakość potraw: żadnych, nawet najmniejszych uwag - no może poza jednym drobnym szczegółem: ale to pozostawiamy Szefowi Kuchni; klimat i wystrój: rewelacja, fajnie, miło i sympatycznie (akwarium robi wrażenie: zwłaszcza karmienie skrzydlatej rybki), przystępność cen: coś co jest dobre musi kosztować, ale przy całokształcie ceny bardzo przystępne i do przełknięcia - nawet dla studentów czy mniej zamożnych klientów; ocena ogólna: bardzo dobry plus. po prostu za całokształt. Gratulacje dla Szefa za pomysł i za wykonanie. Od lat nie byłam w knajpie gdzie czułabym się tak dobrze i swobodnie. Naleśniki świetne - dobrze przypieczony, nie tak rozmemłany jak ostatnio otrzymałem w pewnej knajpie na Przymorzu... Czekaliśmy max 15 minut. Będę polecała to miejsce z czystym sumieniem.
Od pewnego momentu zauważyłem, że ceny niektórych towarów mają dwie ceny - na metce i w kasie, oczywiście na niekorzyść klienta. W ostatnich kilku miesiącach kilkakrotnie kupowałam towar i za każdym razem na danym towarze te różnice występowały. Co prawda różnice były niewielkie, niecała złotówka na opakowaniu (około 10% ceny produktu) ale takie celowe działanie (w większości wypadków zwracałam się o zwrot nadpłaconej kwoty do punktu obsługi klienta oraz informowałam o powtarzającej się sytuacji niewłaściwego oznakowania - nie skutkowało to żadną reakcją) świadczy o braku profesjonalnego podejścia do klienta. Zastanawiam się jak zareagowałby producent na takie podejście Auchan do ich produktów, które nie tylko zniechęca do zakupów w sklepie Auchan ale także zniechęca do zakupów danych produktów również w innych sklepach. Chciałam napisać maila do Auchan o tym ale wysłanie do nich wymaga zgody na przysyłania informacji handlowych co kompletnie mi nie odpowiada. Wydaje mi się, że z takim podejściem do klienta na pewno nie wzbudzą zaufania do swojej sieci. Z dojazdem podczas obecnie trawającej przebudowy dróg również nie jest zbyt dobrze, to kolejna kwestia, która skutecznie odstrasza do odwiedzin tego hipermarketu. Ale i tak trzeba przyznać, że ich asortyment jest najtańszy, to jedyny plus.
Naobiecywali cudów i guzik z tego mamy! Wróciłam do Kolaseum bo myślałam że naprawdę coś się zmieniło, ale widać niebardzo. Z 3 saun i masażu stóp mamy jedną parową, jacuzzi które nie działa (od trenerów dowiedziałam się że właściciel nie załatwił stosownych pozwoleń - brawo!!!), niepodokańczane szatnie, niesprawną wentylacje itd. itp. Jedyne co fajnie wygląda to układ Klubu, poza tym i kadrą instruktorską szału nie ma. Panie na recepcji ciągle się zmieniają i każda próbuje być tak samo usilnie sztucznie miła. Nie mój klimat niestety. Co do sprzętu to jest strasznie słaby słaby, zużyty, brakuje urządzeń i obciążeń. Szatnia czysta lecz strasznie prowizoryczna. Prysznice - brak płynu, mydła. WC zapchane bo woda pływała do poziomu deski. Większość klientów dopiero rozpoczyna swoją miesięczną "przygodę" z siłownią ;- ) - przez co jest straszne zamieszanie i ciężko dostać się do przyrządów. Podsumuję to tak, klub popełnił Falstart z otwarciem, a jeżeli nie zainwestują w wielkie zmiany, to nie wyobrażam sobie żeby karnet miesięczny open mógł kosztować więcej niż 50-70 zł.
Na wstępie chciałabym zaznaczyć iż wielokrotnie korzystałam wraz ze znajomymi z usług wielu restauracji. Z jednych byliśmy zadowoleni średnio, z innych wychodziliśmy zbulwersowani poziomem obsługi, ale jeśli chodzi o restauracje Elephant to jesteśmy bardzo zadowoleni z podejścia obsługi do Klienta. Bardzo chętnie tam wracam! Szybka i miła obsługa. Pani która Nas obsługiwała bardzo rzeczowa i wręcz PROFESJONALISTKA w każdym calu wykonywanej pracy, pomimo tego, iż pewnie pracuje tam od niedawna, bo podczas poprzednich wielokrotnych wizyt w Elephancie nigdy nas nie obsługiwała (ale to tylko moje przypuszczenie). Jedzenie pyszne. Piwo zimne :) Klimat ok. Dania w cenach wprost proporcjonalnych do tego co dostaje się na talerzu. Można się najeść! :D Sam wystrój restaracji jest bardzo gustowny i nowoczesny. Można sie tu naprawdę komfortowo poczuć. JA JESTEM ZADOWOLONA I POD MOJĄ OPINIĄ PODPISUJĄ SIĘ RÓWNIEŻ MOJI ZNAJOMI.
Dramat, to co się wyprawia w tym sklepie to po prostu dramat. Brak cen na większości produktów, kolejki do kas, plotkujące kasjerki które chodzą po sklepie bezcelowo, przeterminowane produkty. Ciągle psujące się terminale, nieświeże warzywa i owoce, mięso po prostu dramatyczne. Dziwię się że ten sklep jeszcze w ogóle tam działa. Samo wnętrze sklepu jest odstraszające ...wyposażenie czyli półki, podłogi, lady są zniszczone i stare. Ten sklep to relikt poprzedniego systemu.
Sczerze polecam! Świetnalokalizacja super dojazd do Starego Miasta w 10 minut i przede wszytskim super klimat, pyszne śniadanka w stołówce urządzonej zabytkowymi meblami, kominek przy śniadanku!!! elegancja łazienka i ładny poój TV i jeszcze za darmo mogłam popracoawać na internecie, a właściciel symaptyczny bardzo uśmiechnięty i przede wszytskim elastyczny człowiek trochę mi się zmieniało i strasznie mąciłam z tymi rezerwacjami, a on miał wciąż cierpliwość. Pokój był bez zastrzeżeń, czysty i elegancki.
Gorąco polecam. Byłam bardzo mile zaskoczona podejściem ekspedientki. Do salonu udałam sie w celu zakupu krawata na prezent urodzinowy. Pani ekspedientka była przesympatyczna, wysłuchała dokładnie moich wskazówek, potrafiła doradzic, opisać dokładnie rodzaje materiałów jak również wykazać sie ogromną cierpliwością i empatią . Asortyment w salonie jest naprawdę ogromny ...aż ciężko się zdecydować do tego jest bardzo elegancko i estetycznie. Ceny zaskakująco niskie jak na te rodzaje materiałów i poziom obsługi. Polecam z czystym sumieniem.
O tej szkole niestety nie można napisać ani jednej pozytywnej opinii.
W szkole pachnie jak w starej świetlicy, na korytarzach nie ma ani jednej ławki dla studentów. Panie w dziekanacie są bardzo niemiłe - chyba siedzą tam za kare, panuje tam też ogromny bałagan, każdy student może podejść do regału, wziąć dowolny indeks i wyjść ze szkoły - nikogo to nie obchodzi. Wykładowcy co chwile się zmieniają, studiowałam tam niecały rok ponieważ nie chciałam marnować więcej czasu zmieniłam uczelnie. W większości przypadków oceny wystawiane są za obecność (30 % obecności = przedmiot zaliczony na 3. Do szkoły najlepiej jest przyjeżdżać autobusem ponieważ parking jest tylko dla VIPów (wykładowców). Interesujące jest też to, że w szkole jest bar serwujący obiady nie wydając paragonów.
Obsługa fatalna i zamiast obsługiwać klientów rozmawiają przez PRYWATNE telefony, bądź zajadają się tortillami! Klienci musza się upominać o swoje zamówienia - zdążyłam zjeść pół pizzy zanim pani ekspedientka łaskawie (po ponagleniu!) podała mi sos, za który zapłaciłam 10 minut wcześniej. Podobna sytuacja miała miejsce przy stoliku obok. Bardzo często korzystałam z usług Telepizzy, ale z przykrością stwierdzam, że pizza kiedyś smakowała zdecydowanie lepiej, a do lokalu wchodzi się z niechęcią. Po obsłużeniu przez tak nieprzyjemny personel pizze zajadało sie z ogromnym niesmakiem. Nie polecam!
Gabinet zapunktował już na samym wstępie, gdy umawiałam się telefonicznie. Przemiła Pani od razu wywołała uśmiech na mojej twarzy swoim podejściem do klienta i serdecznością. Sama wizyta nie mogła być inna, bo chociaż dentysta większości nie kojarzy się najprzyjemniej klinika zdrowego uśmiechu spowoduje, że szybko zmienimy zdanie. Wygodne fotele i gazety w poczekalni, świetna muzyka, a podczas samego leczenia dbałość o szczegóły i komfort. ... a na zakończenie wizyty z okazji dnia kobiet kwiatek, przemiła niespodzianka w zabieganym dniu. Sam przebieg leczenia również jest wzorcowy, bezboleśnie i w przystepnej cenie. Z pewnością będę polecać gabinet innym, bo nigdzie nie spotkałam się z taką dbałością o klienta!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.