Opinia użytkownika: Urszula_316
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Od pewnego momentu zauważyłem, że ceny niektórych towarów mają dwie ceny - na metce i w kasie, oczywiście na niekorzyść klienta. W ostatnich kilku miesiącach kilkakrotnie kupowałam towar i za każdym razem na danym towarze te różnice występowały. Co prawda różnice były niewielkie, niecała złotówka na opakowaniu (około 10% ceny produktu) ale takie celowe działanie (w większości wypadków zwracałam się o zwrot nadpłaconej kwoty do punktu obsługi klienta oraz informowałam o powtarzającej się sytuacji niewłaściwego oznakowania - nie skutkowało to żadną reakcją) świadczy o braku profesjonalnego podejścia do klienta. Zastanawiam się jak zareagowałby producent na takie podejście Auchan do ich produktów, które nie tylko zniechęca do zakupów w sklepie Auchan ale także zniechęca do zakupów danych produktów również w innych sklepach. Chciałam napisać maila do Auchan o tym ale wysłanie do nich wymaga zgody na przysyłania informacji handlowych co kompletnie mi nie odpowiada. Wydaje mi się, że z takim podejściem do klienta na pewno nie wzbudzą zaufania do swojej sieci. Z dojazdem podczas obecnie trawającej przebudowy dróg również nie jest zbyt dobrze, to kolejna kwestia, która skutecznie odstrasza do odwiedzin tego hipermarketu. Ale i tak trzeba przyznać, że ich asortyment jest najtańszy, to jedyny plus.