Zakupy w tym miejscu to prawdziwa przyjemność. Nawet nie biorąc pod uwagę bogatej i urozmaiconej oferty. Na wszystkich stanowiskach informacyjnych i kasowych znajdowali się pracownicy. Nie trzeba było także szukać pomocy w sklepie - natychmiast znalazł się bardzo miły i kompetentny Pan, który zajął się wszystkim - od pomocy w wyborze produktu do przeniesienia go do samochodu. Pani w kasie również przemiła, a co ważne dla firmy - zachęciła mnie do dodatkowego zakupu. W sklepie czysto, przyjemnie, cicho.
W trakcie wizyty w salonie podeszłam do kasy w celu załatwienia konkretnej sprawy. Chodziło o wymianę wkładek do obuwia zakupionych poprzedniego dnia. Przy kasie nie było nikogo i stan ten utrzymywał się przez dobre kilka minut. W tym czasie mogłam swobodnie wejść za ladę, wziąć towar z półki etc.
Po kilku minutach do kasy podeszły dwie panie, jedna z nich najwyraźniej była praktykantką. Mimo mojej obecności przy kasie ani jedna nie zareagowała w żaden sposób, nie zainteresowała się moją osobą. Zaczęły natomiast bez skrępowania prowadzić rozmowę na temat znalezienia w systemie komputerowym numeru do innego oddziału. Mogłam także wysłuchać instrukcji jak prowadzić rozmowę telefoniczną, udzielanej jednej z pań przez drugą. Zainteresowały się mną dopiero na moje wyraźne zapytanie. Sprawa została załatwiona, ale miałam wrażenie, że pani nie do końca jest przekonana o słuszności tego, co robi - chodziło o transakcję wymiany. Nie wyjaśniła mi też dlaczego na oświadczeniu, które podpisuję potrzebne są moje dane i czemu będą służyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.