Opinia użytkownika: Urszula_17
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W trakcie wizyty w salonie podeszłam do kasy w celu załatwienia konkretnej sprawy. Chodziło o wymianę wkładek do obuwia zakupionych poprzedniego dnia. Przy kasie nie było nikogo i stan ten utrzymywał się przez dobre kilka minut. W tym czasie mogłam swobodnie wejść za ladę, wziąć towar z półki etc. Po kilku minutach do kasy podeszły dwie panie, jedna z nich najwyraźniej była praktykantką. Mimo mojej obecności przy kasie ani jedna nie zareagowała w żaden sposób, nie zainteresowała się moją osobą. Zaczęły natomiast bez skrępowania prowadzić rozmowę na temat znalezienia w systemie komputerowym numeru do innego oddziału. Mogłam także wysłuchać instrukcji jak prowadzić rozmowę telefoniczną, udzielanej jednej z pań przez drugą. Zainteresowały się mną dopiero na moje wyraźne zapytanie. Sprawa została załatwiona, ale miałam wrażenie, że pani nie do końca jest przekonana o słuszności tego, co robi - chodziło o transakcję wymiany. Nie wyjaśniła mi też dlaczego na oświadczeniu, które podpisuję potrzebne są moje dane i czemu będą służyć.