Sklep z ciekawym asortymentem i miłą obsługą. Kupiłam kubek, który okazał się uszkodzony po rozpakowaniu w domy, została wyminiony na nowy bez problemu.
Bardzo profesjonalna jakość obsługi, dośc duży asortyment, chociaż nie mają nowości, które są już w innych miejscach w sprzedaży.Potrafią doradzić klientowi. Istnieje możliwość zwrotu:) na kartę podarunkową.
Sklep zlokalizowany w nowym centrum handlowym, z asortymentem podobnym jak Castorama. Wnętrze trochę ciasne i dość mała głębokość asortymentu. Ciekawie zaprojektowany i wydany katalog produktów.
Sklep zlokalizowany w małym centrum handlowym, z asortymentem ubrań, art. gospodarstwa domowego, bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Można też znaleźć artykuły dla małych dzieci, a także artykuły sezonowe jak np. artykuły wielkanocne. Bardzo miła obsługa.
Sklep, a w zasadzie podmiot typu cash and carry dobrze zaopatrzony, z miłą obsługą. Zawsze czysto i schludnie, a teraz szczególnie, bo hala po remoncie.
Sklep dość dobrze zaopatrzony, trochę mało przyjazny układ regałów z poszczególnymi produktami. Sklep sprawia także wrażenie "brudnego" szczególnie stoisko z owocami i warzywami.
Dziękujemy za zgłoszenie oceny na temat naszego marketu w Szczecinie.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna, w związku z dziękujemy za wskazanie obszarów, które Pani zdaniem wymagają usprawnienia.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Bardzo kompetentny personel,...
Bardzo kompetentny personel, dogodne godziny otwarcia - 22.00 - większość sklepów tego typu jest do 21.00.
Sklep dobrze zaopatrzony z dobrym poziomem cen, jedyny minus to odległość od centrum miasta, dla osób bez samochodu - trochę uciążliwe. Kompetentny personel, nie zawsze prawidłowo oznaczone towary.
w salonie weksponowane są wszystkie telefony, nawet te już wycofane ze sprzedaży. Zgłosiłam to personelowi, ale się tym obsługa nie przejmuje. Taka sytuacja jest bardzo myląca dla kientów. zadałam też pytanie dlaczego są wystawione w gablocie telefony niedostępne, uzyskałam odpowiedź że tak musi być, bo tak każą w centrali
Szanowna Pani Urszulo,
Bardzo dziękujemy za obserwację i wyrażenie opinii na temat PLAY . Codziennie dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi była zawsze na najwyższym poziomie.
Przekazana przez Panią uwaga stanowią dla nas istotne źródło informacji niezbędne do ciągłego doskonalenia naszych usług tak, aby coraz lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych obecnych i przyszłych Klientów. Zapewniamy, iż pozostawiona przez Panią opinia zostanie potraktowana z najwyższą uwagą i przyczyni się do wyeliminowania w przyszłości podobnych zdarzeń oraz do zwiększenia Pani satysfakcji przy okazji następnego kontaktu z PLAY.
Mamy również nadzieję, że opisany incydent nie wpłynie decydująco na naszą dalszą współpracę.
Odwiedź nas na :
http://www.facebook.com/Play
http://www.facebook.com/Play4You
http://blogplay.pl
Pzred południem byłam...
Pzred południem byłam w sklepie celem zakupu chryzantem. Na stoisku orzód panował chaos, doniczki z kwiatami były w nieładzie, a cześć roślin połamana. Obsługa próbowała się z tym problemem uporać. Na pytanie- czy będzą jeszce kwiaty (chryzantemy) udzielono mi jasnej odpowiedzi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.