Nowa stacja Orlen, Po remoncie (dawna Bliska). Bardzo miła obsługa. Widać, że część pracowników jest "świeżo" zatrudniona, ale nie sprawia to kłopotu, a nawet mam wrażenie, że dokładniej i spokojniej wykonują zlecone czynności. Brak problemów z zatankowaniem gazu - z czym spotykam się prawie na co dzień na innych stacjach. Czysto i przyjemnie na stacji, zawsze proponują kawę i hot doga - szkoda że skończyła już się promocja na zniżki po tankowaniu. Często miło zaczynam lub kończę dzień pracy na tej stacji.
Na stacji nie ma informacji o samoobsłudze przy tankowaniu gazu, jednak dla obsługi jest to oczywiste i z wyrzutem i widoczną niechęcią Pani zatankowała gaz do samochodu. Prosiłem o zatankowanie "do pełna" niestety Pani przerwała tankowanie zanim zbiornik był pełny. Przy poprzedniej wizycie odmówiono mi zatankowania, obsługa stwierdziła, że nie umie otworzyć korka. Okazało się, że korek uszkodził się i lekko się wykręcał. Na innej stacji sprawa została szybko załatwiona przez... ...zakup nowego korka w cenie 9 zł. Plus za czystą łazienkę.
Jestem zainteresowany zakupem laptopa, o mocnych parametrach, nastawiony głJestem zainteresowany zakupem laptopa, o mocnych parametrach, nastawiony głownie na prace i rozrywke. Po wejsciu do salonu przywital mnie sprzedawca i po niedlugiej chwili rozpoczął rozmowę, Wypytal mnie o to do czego bede uzywał sprzętu, czy czegoś jeszcze będe potrzebował. Byłem miło zaskoczony, bo odniosłem wrazenie, że zaproponowano mi właśnie to czego chciałem, co więcej, mieli go na stanie i mogłem go sobie dokladnie obejrzeć (Acer 17"). Odniosłem ogolnie dobre wrazenie, mimo niewielkiego zatowarowania (6 notebookow) mieli dokladnie to czego szukalem, zaproponowano mi jeszcze inny model, do sprowadzenia w ciagu 2 dni. W salonie było czysto i nieco chlodniej niz na dworzu ;), sprzedawca sprawiał wrazenie bardzo dobrze znajacego sie na sprzecie i potrafil w ciekawy sposob wyjasnic co do czego moge potrzebowac. Spodziewalem się ze bedzie nieco wiecej sprzetu, tu male rozczarowanie, ale z drugiej strony mieli sprzet ktorego szukalem.ownie na prace i rozrywke. Po wejsciu do salonu przywital mnie sprzedawca i po niedlugiej chwili rozpoczął rozmowę, Wypytal mnie o to do czego bede uzywał sprzętu, czy czegoś jeszcze będe potrzebował. Byłem miło zaskoczony, bo odniosłem wrazenie, że zaproponowano mi właśnie to czego chciałem, co więcej, mieli go na stanie i mogłem go sobie dokladnie obejrzeć (Acer 17"). Odniosłem ogolnie dobre wrazenie, mimo niewielkiego zatowarowania (6 notebookow) mieli dokladnie to czego szukalem, zaproponowano mi jeszcze inny model, do sprowadzenia w ciagu 2 dni. W salonie było czysto i nieco chlodniej niz na dworzu ;), sprzedawca sprawiał wrazenie bardzo dobrze znajacego sie na sprzecie i potrafil w ciekawy sposob wyjasnic co do czego moge potrzebowac. Spodziewalem się ze bedzie nieco wiecej sprzetu, tu male rozczarowanie, ale z drugiej strony mieli sprzet ktorego szukalem.
Szukałem butów do pracy, czarnych, eleganckich, przedział cenowy 150-250zł (możliwie skóra). Około 10 osób na sklepie, 3 osoby obsługujące. Po 10 minutach przeglądania wystawionych butów (nikt do mnie podszedł) zainicjowałem rozmowę z panią na sali sprzedaży (sprzedawca). Na pytanie o buty usłyszałem "proszę wybrać z tego co widać". Nie dokonałem zakupu.
Rozmowa telefoniczna, zainicjowana ze strony banku, propozycja przeniesienia konta firmowego. Rozmowa zaczęła się przywitaniem i przedstawieniem się konsultanta, następnie przedstawił temat rozmowy i spytał o możliwość przedstawienia oferty. Wskazał możliwość przedstawienia oferty w innym terminie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.