Rzadko pojawiam się w placówkach bankowych, jednak ostatnia wizyta była czystą przyjemnością. Od wejścia dało się odczuć, że osoby w kolejce są zaoopiekowane i tempo zmniejszania się kolejki jest na zadowalającym poziomie. Punkt był bardzo czysty z możliwością dezynfekcji dłoni. Bardzo podobało mi się wyraźne zapraszanie do stoiska, przez co od razu wiadomo do którego stanowiska podejść. Pracownica banku wyglądała bardzo schludnie, czysto i zadbanie - od razu wiedziałem, że jest to profesjonalna osoba. Sprawa mimo, że wyglądała na skomplikowaną została rozwiązana bardzo sprawnie. Zostały mi też zaproponowane nowe rozwiazania o których wcześniej nie wiedziałem. Bardzo pozytywne było również to, że konsultantka skontaktowała się ze mną klika dni później aby dopytać o moje odczucia i decyzje. Punkt do którego na pewno wrócę!
Stacja na ulicy Granitowej wydaje się dość mała, więc nie powinno być problemów z zapanowaniem nad nią - jednak w tym przypadku jest niestety inaczej. Od samego podjazdu witają nas przepełnione kosze na śmieci. Mimo kilkukrotnie zwracanej uwagi problem ten wciąż się pojawia. Kolejnym krokiem są braki w rękawiczkach potrzebnych do tankowania oraz okropny bród w postaci rozlanych paliw. Klient dokonując tankowania chciałby skorzystać z opcji umycia szyb - jednak na tej stacji notorycznie pojawia się problem z niewystarczającą ilością wody, a jeśli już jest to niestety w tragicznym stanie (brudna, ze śmieciami w środku). Sytuacje ratuje dość sprawna obsługa już na stacji. Niestety pracownicy rzadko proponują dodatkowe produkty, ani nie wyglądają na zadowolonych ze swojej pracy. Towar na półkach jest ułożony w sposób prawidłowy, półki są pełne. Jedynie czystość wokół ekspresu mogłaby zostać poprawiona.
Podsumowując - jest to stacja którą odwiedza się bo trzeba, a nie dlatego, że się ją lubi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.