Od listopada, od zawarcia nowej umowy w Plusie, co miesiąc dostaję faktury w granicach 125-280zł (umowa na "wszystko bez limitu i abonament 37zł). Co miesiąc składam reklamację w tej sprawie, która jest rozpatrywana pomyślnie i co miesiąc sytuacja się powtarza. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem.
Pokoje i pozostałe pomieszczenia zawsze są czyste i dobrze przygotowane. Wszystko na czas. Obsługa bardzo miła i pomocna. Szczególnie podczas rezerwacji. Mają inny hostel w Poznaniu i jeśli w jednym nie ma miejsc to od razu sprawdzają i oferują w drugim. Oprowadzają po hostelu, oferują pomoc w poruszaniu się po mieście. Nie ma problemu aby zostawić rzeczy do przechowania przed lub po zakwaterowaniu. Obsługa schludnie ubrana, dobrze mówiąca po angielsku. Nawet jeśli osoby na recepcji się zmieniają to każda zna rezerwacje i sytuację gości hotelowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.