Dnia 6 października 2009 roku miałem przyjemność odwiedzić sklep Avans w Gdyni - na ulicy Morskiej 82. Sklep znajdował się w większym centrum handlowym, razem z marketem Kaufland.
Celem wizyty była chęć zorientowania się w cenach i funkcjach telefonów komórkowych.
Sklep z zewnątrz prezentował się bardzo dobrze - był widoczny, odpowiednio oznakowany - nie trudno było go znaleźć. Na szybach znajdowały się plakaty promocyjne.
Po wejściu do sklepu, skierowałem się w stronę miejsca, gdzie znajdowały się telefony komórkowe. W momencie wejścia do sklepu nie zostałem zauważony przez pracownika sklepu. Jednak już po chwili - około 4 minutach - zostałem dostrzeżony.
Początkowo pracownik zadał otwarte pytanie: "Czy w czymś mogę Panu pomóc". Następnie, kilka kolejnych, by zidentyfikować moje potrzeby.
Poprosiłem o przedstawienie telefonu komórkowego, który posiada dobry aparat fotograficzny - przynajmniej 2mpx, jest telefonem muzycznym oraz można na nim swobodnie podłączyć się do internetu. Pracownik, po zidentyfikowaniu moich potrzeb przeszedł do prezentacji produktu. Polecił on telefon Sony Ericsson C902, bardzo mocno podkreślając jego walory. Dowiedziałem się, że telefon posiada niezwykły aparat 5mpx, generuje muzykę o świetnej jakości, a także obsługuje szybki internet. Pracownik obsługi był przekonany o jakości telefonu.
Gdy poprosiłem o porównanie z telefonami Nokia - gdyż ten rodzaj telefonów dotychczas używałem - pracownik stwierdził, że są to telefony technologicznie dużo gorsze. Poinformował mnie, iż w tej chwili trudno znaleźć dobry i tani telefon Nokia. Jeżeli chodzi natomiast o Sony Ericsson, to nie tylko jeden model jest warty polecenia. Oprócz wspomnianego C902, pracownik powiedział, że telefony takie jak SE W995 i W595 prezentują się też dobrze.
Na końcu wizyty, gdy poprosiłem o telefon kontaktowy do sklepu, pracownik przekazał mi wizytówkę i polecił dzwonić w razie jakichkolwiek pytań.
Ogólne wrażenie mogę ocenić jako zdecydowanie pozytywne. Pracownik sklepu uważnie wysłuchał oraz dowiedział się czego potrzebuje. Następnie był w stanie w bardzo profesjonalny sposób doradzić, przekazując także specjalistyczne dane sprzętowe. Na końcu, zostałem również uprzejmie pożegnany. Takie wrażenia mogą powodować moje kolejne wizyty w sklepie Avans.
Celem wizyty było obejrzenie telewizorów LCD oraz ewentualny zakup.
Chciałem również rozwiać pewne wątpliwości dotyczące tego sprzętu.
Na początku wizyty, gdy tylko otworzyłem drzwi, jeden z pracowników spojżał w moim kierunku i kulturalnie przywitał, a od razu po podejściu w stronę telewizorów zapytał czy może w czymś pomóc.
Dzięki takiej postawie obsługi, odniosłem wrażenie, że pracownikowi naprawdę na mnie zależy. Już na początku poczułem się ważny jako klient.
Następnie pracownik zadał kilka pytań, by określić moje potrzeby. Pytał o cenę jaką bym był w stanie zaakceptować, wielkość ekranu, jak często korzystam z telewizora.
Po przyjemnej rozmowie, pracownik polecił mi telewizor SONY KDL-46W4230. Kreślił sprzęt jako niezawodny oraz odpowiedni jeżeli często oglądam telewizję. Powiedział, że dzięki nowej technologii telewizor jest bezpieczniejszy dla oczu.
Jako alternatywę pracownik przedstawił telewizor SAMSUNG LE40B650. Jednakże, określał sprzęt jako gorszy, wskazując również na zbyt wysoką cenę w porównaniu do możliwości. Pracownik obsługi dużo lepiej wypowiadał się o telewizorze Sony niż SAMSUNG.
W czasie rozmowy pracownik wykazał się niezwykłą wiedzą z zakresu technologii TV. Bez większego kłopotu wyjaśnił różnicę między HD a HD Ready. Potrafił również dokładnie opisać każdy sprzęt, wykorzystując przy tym zrozumiałe słownictwo.
Na końcu wizyty, pracownik odprowadził mnie do drzwi i uprzejmie podał telefon kontaktowy, zapraszając ponownie.
Ogólne wrażenie określam jako zdecydowanie pozytywne. Zostałem i miło profesjonalnie obsłużony. Z pewnością wizyta ta sprawiła, iż Mix electronics będzie powodowało przyjemne skojarzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.