Opinia użytkownika: Tomasz_220
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Dnia 6 października 2009 roku miałem przyjemność odwiedzić sklep Avans w Gdyni - na ulicy Morskiej 82. Sklep znajdował się w większym centrum handlowym, razem z marketem Kaufland. Celem wizyty była chęć zorientowania się w cenach i funkcjach telefonów komórkowych. Sklep z zewnątrz prezentował się bardzo dobrze - był widoczny, odpowiednio oznakowany - nie trudno było go znaleźć. Na szybach znajdowały się plakaty promocyjne. Po wejściu do sklepu, skierowałem się w stronę miejsca, gdzie znajdowały się telefony komórkowe. W momencie wejścia do sklepu nie zostałem zauważony przez pracownika sklepu. Jednak już po chwili - około 4 minutach - zostałem dostrzeżony. Początkowo pracownik zadał otwarte pytanie: "Czy w czymś mogę Panu pomóc". Następnie, kilka kolejnych, by zidentyfikować moje potrzeby. Poprosiłem o przedstawienie telefonu komórkowego, który posiada dobry aparat fotograficzny - przynajmniej 2mpx, jest telefonem muzycznym oraz można na nim swobodnie podłączyć się do internetu. Pracownik, po zidentyfikowaniu moich potrzeb przeszedł do prezentacji produktu. Polecił on telefon Sony Ericsson C902, bardzo mocno podkreślając jego walory. Dowiedziałem się, że telefon posiada niezwykły aparat 5mpx, generuje muzykę o świetnej jakości, a także obsługuje szybki internet. Pracownik obsługi był przekonany o jakości telefonu. Gdy poprosiłem o porównanie z telefonami Nokia - gdyż ten rodzaj telefonów dotychczas używałem - pracownik stwierdził, że są to telefony technologicznie dużo gorsze. Poinformował mnie, iż w tej chwili trudno znaleźć dobry i tani telefon Nokia. Jeżeli chodzi natomiast o Sony Ericsson, to nie tylko jeden model jest warty polecenia. Oprócz wspomnianego C902, pracownik powiedział, że telefony takie jak SE W995 i W595 prezentują się też dobrze. Na końcu wizyty, gdy poprosiłem o telefon kontaktowy do sklepu, pracownik przekazał mi wizytówkę i polecił dzwonić w razie jakichkolwiek pytań. Ogólne wrażenie mogę ocenić jako zdecydowanie pozytywne. Pracownik sklepu uważnie wysłuchał oraz dowiedział się czego potrzebuje. Następnie był w stanie w bardzo profesjonalny sposób doradzić, przekazując także specjalistyczne dane sprzętowe. Na końcu, zostałem również uprzejmie pożegnany. Takie wrażenia mogą powodować moje kolejne wizyty w sklepie Avans.