W dniu dzisiejszym postanowiłem zrobić prezent mojej dziewczynie i wstąpiłem do salonu Esotiq, zaskoczyła mnie bardzo miło obsługa. Ekspedientka pomogła mi przy wyborze bielizny oraz rozmiaru, poinformowała mnie o aktualnej promocji 2 rzeczy -20%, 3 rzeczy -30%, 4 rzeczy -40% co mnie skłoniło to podjęcia decyzji o zakupie dodatkowych rzeczy, czyli kompletu bielizny i koszulki, wymieniła również aututy tkaniny, z której jest wykonana koszulka. Przy kasie poinformowała mnie o możliwości zwrotu towaru lub wymianie na inny rozmiar. Naprawdę bardzo dobra i skuteczna obsługa. Gratuluje ! Aż miło robić zakupy.
Po wejściu do salonu na sklepie były obecne 2 osoby, 1 przy kasie druga na salonie, która poprawiała ekspozycję. Byłem zainteresowany zakupem spodni męskich więc udałem się do tego działu. Odszukałem interesujący model i udałem się do przymirzalni. W sklepie brak powitania klienta, brak kontaktu wzrokowego. Gdy po przymierzaniu okazało się, że spodnie za za małe wyszedłem przed przymierzalnie rozglądając się za sprzedawcą, który by mi udzielił pomocy. Po minucie zostałem zauważony i podszedł do mnie sprzedawca i spytał czy może mi w czymś pomóc, poprosiłem go o większy rozmiar ze spodni, które mierzyłem. Sprzedawca ten przyniósł mi klika innych modeli, ponieważ z tego nie było mojego rozmiaru. Po przymierzeniu danego modelu wychodziłem przed przymierzalnie by zobaczyć czy ktoś mi doradzi w wyborze, niestety sklep jest mocno samoobsługowy i decyzję musiałem podjąc sam. Przy kasie sprzedawca skupił się tylko na sprzedaży wybranego towaru, nie było propozycji zakupu dodatkowej rzeczy, ani podziękowania, pożegnania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.