Opinia użytkownika: Tomasz_196
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Po wejściu do salonu na sklepie były obecne 2 osoby, 1 przy kasie druga na salonie, która poprawiała ekspozycję. Byłem zainteresowany zakupem spodni męskich więc udałem się do tego działu. Odszukałem interesujący model i udałem się do przymirzalni. W sklepie brak powitania klienta, brak kontaktu wzrokowego. Gdy po przymierzaniu okazało się, że spodnie za za małe wyszedłem przed przymierzalnie rozglądając się za sprzedawcą, który by mi udzielił pomocy. Po minucie zostałem zauważony i podszedł do mnie sprzedawca i spytał czy może mi w czymś pomóc, poprosiłem go o większy rozmiar ze spodni, które mierzyłem. Sprzedawca ten przyniósł mi klika innych modeli, ponieważ z tego nie było mojego rozmiaru. Po przymierzeniu danego modelu wychodziłem przed przymierzalnie by zobaczyć czy ktoś mi doradzi w wyborze, niestety sklep jest mocno samoobsługowy i decyzję musiałem podjąc sam. Przy kasie sprzedawca skupił się tylko na sprzedaży wybranego towaru, nie było propozycji zakupu dodatkowej rzeczy, ani podziękowania, pożegnania.