- Poproszę sok
- oj, dziś nie ma...
- Proszę kawę mrożoną z lodami
(Po minucie)
- Ale nia mamy dzis lodow, proszs jednak wybrać inna...
No porażka. Pytam dlaczego tak, to Pan tłumaczy, że w poniedziałki tak maja...
Czyli to od jakiegoś czasu tak mają i nie zmieniają tego.
Żeby chociaż jakieś przepraszam, albo coś w zamian zaproponować miło, jakiś dodatek to nic.
Dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www. Na minus: Intuicyjność strony.
Słabo. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
Cóż, towar ok, ale jeśli chodzi o obsługę to jest to najmniej przyjemny sklep z tej sieci. Panie na mięsnym i serach zawsze są niezadowolone, obgadują innych przy klientach, nie uśmiechają się, trzeba się dopraszać o pokrojoną wędlinę, bo pani ją trzyma w ręce ale akurat rozmawia z koleżanką... Rozwala mnie nie też "rozmowa" z koleżanką na drugiej kasie siedzącej, takie przekrzykiwanie się z klientami. Nie chodzę tu choć mam blisko. Żenada
Wszystkie kasy samo-obslugowe były czynne - bardzo usprawnia zakupyAle kasy pozostałe były tylko 3. Jak ktoś nie potrafi na na samo-obsługowej to musi długo czekać...Na sklepie jest dużo, dobrze widocznych pracowników, szkoda tylko, że prosząc o pomoc, ograniczają się do pokazania palcem, że tam gdzieś trzeba sobie szukać samemu....
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.