Opinie użytkownika (5)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1588

15.07.2016

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu,

Tomasz_1588

15.07.2016

ABC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1588

15.07.2016

Delikatesy Centrum

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1588

15.07.2016

PSS Społem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Witam. W galerii...
Witam. W galerii w salonie jubilerskim Apart jakiś czas temu miałem przyjemność nabyć srebrne spinki do mankietów. Niestety po pierwszym użyciu z jednej ze spinek wypadło oczko o dziwo podczas zdejmowania marynarki więc to juz negatywnie mnie zaskoczyło. Następne negatyw to fakt iż na protokole przyjęcia reklamacji Pani zanotowała jakoby spinki nosiły znamiona zarysowań po moim zdziwieniu i proteście bo towar był założony tylko raz Pani wyjaśniła , że takie zarysowania powstają juz na etapie produkcji, prezentacji towarów klientom a nawet podczas wykładania ekspozycji, więc dlaczego salon o takim czymś nie informuje nabywcy? i dlaczego w protokole w rubryce zatytułowanej :uszkodzenia wynikające z użytkowania towaru wpisuje coś do czego przyznaje się , że powstaje już przed nabyciem jak to określiła Pani sprzedawca : zarysowania włosowate. Wiadomo nic nie jest idealne nawet zaraz po wytworzeniu ale taki wpis morze rzutować na pozytywne rozpatrzenie reklamacji- uszkodzenie mechaniczne. Ostatnim aspektem jest fakt, że producent ma miesiąc na poinformowanie o decyzji jaka podjął w sprawie reklamacji trochę długo jak na taką renomowaną firmę.

Tomasz_1588

28.01.2016

Apart

Placówka

Nowy Sącz, Lwowska 80

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi