Opinie użytkownika (4)

W dniu 16-08-2011dokonałem...
W dniu 16-08-2011dokonałem w OBI zakupu karnisza . Ponieważ dwa dni wcześniej zakupiłem podobny karnisz od tego samego producenta, więc podczas zakupu nie sprawdzałem elementów jakie powinny być razem zapakowane. Jednak po rozpakowaniu w domu stwierdziłem brak dwóch elementów, których cena w detalu była ok. 10 zł za sztukę.Zadzwoniłem do punktu obsługi klienta i zostałem zaproszony do sklepu wraz z paragonem zakupu.Po stawieniu się na miejscu zostałem niezwłocznie skierowany na stoisko i tam pracownica działu wręczył mi te dwa brakujące elementu pobrane z regału z częściami i to było całe załatwienie reklamacji.Miałem jeszcze wątpliwości jak te elementy wyniosę ze sklepu bez żadnych papierów, lecz Pani zdążyła przedzwonić do punktu obsługi klienta i po prostu sobie wyszedłem.Jestem zaskoczony tak sprawnym załatwieniem sprawy.Dodam jeszcze ,że w sklepie było sporo ludzi i personel miał sporo roboty

Tomasz_1464

19.08.2011

OBI

Placówka

Lublin, Zwycięska Obi 1

Nie zgadzam się (0)
W dniu 16-08-2011dokonałem...
W dniu 16-08-2011dokonałem w OBI zakupu karnisza . Ponieważ dwa dni wcześniej zakupiłem podobny karnisz od tego samego producenta, więc podczas zakupu nie sprawdzałem elementów jakie powinny być razem zapakowane. Jednak po rozpakowaniu w domu stwierdziłem brak dwóch elementów, których cena w detalu była ok. 10 zł za sztukę.Zadzwoniłem do punktu obsługi klienta i zostałem zaproszony do sklepu wraz z paragonem zakupu.Po stawieniu się na miejscu zostałem niezwłocznie skierowany na stoisko i tam pracownica działu wręczył mi te dwa brakujące elementu pobrane z regału z częściami i to było całe załatwienie reklamacji.Miałem jeszcze wątpliwości jak te elementy wyniosę ze sklepu bez żadnych papierów, lecz Pani zdążyła przedzwonić do punktu obsługi klienta i po prostu sobie wyszedłem.Jestem zaskoczony tak sprawnym załatwieniem sprawy.Dodam jeszcze ,że w sklepie było sporo ludzi i personel miał sporo roboty

Tomasz_1464

19.08.2011

OBI

Placówka

Lublin, Zwycięska Obi 1

Nie zgadzam się (0)
Dnia 20-07-2011 muszę...
Dnia 20-07-2011 muszę jechać z Warszawy do Lublina. Najbliższy przewoźnik to firma CONTBUS z Lublina. W zasadzie to wszystko na pierwszy rzut oka fajnie: odjazd - planowo,w busie komplet pasażerów i ani jednego więcej,kierowca- miły młody człowiek, który wydaje sie dobrze panować nad wszystkim , tylko... .Zanim zdążyliśmy wyjechać z Warszawy Pan kierowca chyba ze 6 (sześć) razy rozmawiał przez telefon komórkowy, a miał ich dwa.Później na trasie też było kilka rozmów - a zestawu głośnomówiącego , lub słuchawki - nie posiadał.Natomiast - co było najgorsze . Wyjazd z Warszawy był o 07:05 natomiast do Lublina przyjechaliśmy przed 20:00. Oznacza to , iż całą trasę pokonaliśmy w niecałe 3 godziny, a warunki pogodowe tego dnia nie były dobre. Jeszcze przed Garwolinem były bardzo duże opady, a wichura łamała gałęzie, które zalegały na drodze. Sam robię w miesiącu ok. 5000 km jako kierowca, ale uważam, że prędkość nie była dostosowana do panujących warunków atmosferycznych

Tomasz_1464

26.07.2011

Contbus

Placówka

Lublin, Al.Racławickie 33

Nie zgadzam się (4)
Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu generalnie bez zastrzeżeń.Korzystam z tej stacji kilka razy w tygodniu i na każdej zmianie bardzo miła obsługa.Prawdopodobnie z polecenia firmy muszą zachęcać do dodatkowych zakupów, jednak robią to w formie nie nachalnej. Chętnie pomagają przy tankowaniu, lub przy wyborze kupowanych akcesoriów. Wyjątkiem była jedna z pracownic, jednak( i na szczęście ) od pewnego czasu jest na dłuższym urlopie.Życzę jej zdrowia i niech się jak najdłużej kuruje. Na tej stacji tankuje się z przyjemnością

Tomasz_1464

16.07.2011

ORLEN

Placówka

Lublin, Mełgiewska 39

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi