Opinia użytkownika: Tomasz_1464
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W dniu 16-08-2011dokonałem w OBI zakupu karnisza . Ponieważ dwa dni wcześniej zakupiłem podobny karnisz od tego samego producenta, więc podczas zakupu nie sprawdzałem elementów jakie powinny być razem zapakowane. Jednak po rozpakowaniu w domu stwierdziłem brak dwóch elementów, których cena w detalu była ok. 10 zł za sztukę.Zadzwoniłem do punktu obsługi klienta i zostałem zaproszony do sklepu wraz z paragonem zakupu.Po stawieniu się na miejscu zostałem niezwłocznie skierowany na stoisko i tam pracownica działu wręczył mi te dwa brakujące elementu pobrane z regału z częściami i to było całe załatwienie reklamacji.Miałem jeszcze wątpliwości jak te elementy wyniosę ze sklepu bez żadnych papierów, lecz Pani zdążyła przedzwonić do punktu obsługi klienta i po prostu sobie wyszedłem.Jestem zaskoczony tak sprawnym załatwieniem sprawy.Dodam jeszcze ,że w sklepie było sporo ludzi i personel miał sporo roboty