Miła i przyjazna obsługa,nie dokońca spełniła moje oczekiwanie gdyż sam zmuszony byłem dopytać o szczegóły;dokońca wizyty nie wiedziałem z kim rozmawiam ( brak identyfikatora lub tabliczki imiennej a także brak wizytówki).
Przygotowanie całej załogi do inwentaryzacji, co spowodowało brak pomocy ze strony sprzedawców podczas robienia zakupów.Część towarów już nie dostępna spowodu policzenia już do inwentaryzacji, kasjerki zajęte rozmową między sobą a nie obsługą klijentów co spowodowało,że przy zakupie pięciu rzeczy czas obsługi 5 minut.
Towar brudny, poniszczony, inny towar na półce niż wskazuje etykieta, kłótnia sprzedawców o to, który powinien obsłużyć bo reszta kierowała się do pomieszczeń socjalnych, pan (chyba z firmy sprzątającej) biegający z mopem po całym markecie to chyba nieporozumienie.
Robiąc zakupy na dziale sanitarnym najpierw nie mogłem znaleźć sprzedawcy a jak go znalazłem, to stwierdził, że on już jest po pracy, a za nadgodziny nikt mu nie płaci i żebym znalazł sobie innego, któremu oddał klucze (chciałem kupić baterię umywalkową która była zamknięta w szafce),a później musiałem odstać swoje w kasie, gdyż opieszałość kasjerek jest zatrważająca.
Obsługa kuchni nieprzygotowana do dużego ruchu panującego o tej porze, osoby obsługujące nie pamiętające, co mają wydać osobą oczekującym na złożone zamówienie (20 kurczaków "chodząca" od stolika do stolika między klientami z pytanie czy to pan/pani zamawiała)oczekiwanie na złożenie zamówienia ok. 10 min.,wymiana tajmerów w ladzie grzewczej na "świeże".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.