Ogólnie lokal sprawia bardzo dobre wrażenie wizualne - duże, czerwone sofy, niecodzienny wystrój, czysto i przyjemnie. Ubikacje również bardzo czyste i przestronne, na ścianie ogromne lustro, które tylko wzmaga wrażenie przestrzeni. Tyle z plusów. Minus za obsługę i jedzenie, czyli za to, co w restauracji najważniejsze. Jedzenie drogie i zimne, kelnerka gburowata, nawet nie mogła się postarać o uśmiech.. Nie polecam.
W dniu dzisiejszym zadzwoniła do mnie przedstawicielka firmy Aviva. W związku z tym, że składałam do nich wniosek o zmianę nazwiska po wyjściu za mąż, kobieta poinformowała mnie, że wniosek właśnie dotarł do nich, a nazwisko zmieniła mi osobiście. To miłe, że raczyła mnie poinformować o tym fakcie. Dodatkowo zapytała czy jestem zadowolona ze świadczonych przez nich usług oraz życzyła mi miłego dnia..
Przedstawicielka zrobiła na mnie dobre wrażenie, wydawała się kompetentna, a rozmowę przeprowadziła w przyjacielskiej atmosferze. Z reguły jestem nastawiona na "NIE" wobec takich firm, ale tym razem nie mam się do czego doczepić.
W dniu wczorajszym udałam się na zakupy do C.H. Plejada. Apart jest jednym z nielicznych sklepów, który w bardzo dużym stopniu przyciąga wzrok klientów. Podobnie było także tym razem - czyste szyby, stylowe oświetlenie oraz mnóstwo błyskotek spowodowały, że nie mogłam (jako kobieta) przejść obojętnie. Sklep wewnątrz również był utrzymany w czystości, a na gablotach nie widać było odcisków palców. Obsługa od razu się mną zainteresowała - Panie były bardzo miłe, uprzejme i kompetentne. Próbowały sprostać moim wymaganiom i gustom, wyciągając nawet towar "spod lady". Przez takie działanie poczułam się wyjątkowo, jakby spotkało mnie wyróżnienie... Wcześniej przeprowadziły ze mną szczegółowy wywiad na temat gustów, preferencji, stylu ubierania oraz kwoty, jaką chcę przeznaczyć na kolczyki. Cena jest w zasadzie jedynym czynnikiem, który może odstraszać kupujących, jednak należy pamiętać, że firma Apart to jednak marka, renoma oraz wysoka jakość, co zostaje nam udowodnione na każdym kroku.
W dniu dzisiejszym zadzwoniła do mnie pracownica firmy Orange z "super ekstra ofertą przygotowaną wyłącznie dla mnie". Jak się okazało, chodziło o zmianę karty na abonament oraz o ofertę telefonu. Bardzo uprzejmie podziękowałam, bo po 1) nie byłam zainteresowana, a po 2) byłam akurat w pracy i na takie rozmowy czasu nie miałam. Kobieta, gdy tylko dowiedziała się o mojej odmowie, zrobiła się niezbyt uprzejma, próbowała nakłonić mnie jeszcze kilka razy do zakupu i była bardzo nachalna... Suma summarum - musiałam się rozłączyć, żeby nie mieć nieprzyjemności w pracy. Możliwe, że Pani ta była kompetentna, jednak jej zachowanie i czas obsługi pozostawiają wiele do życzenia...
Nigdy z tą stacją nie miałam większych problemów, aż do dnia wczorajszego. Podjechałam pod dystrybutor LPG, wysiadłam z samochodu i zadzwoniłam po obsługę. Spiesząc się na spotkanie, irytowało mnie dość długie oczekiwanie. Pan jednak nieco mi je zrekompensował i zaproponował dolanie płynu do spryskiwaczy, gdy będę akurat uiszczać opłatę. Kolejną irytującą sprawą było zachowanie kasjerki. Próbowała "wcisnąć" mi: colę, gumę do żucia i hot-doga, zastanawiałam się już nawet kiedy znudzą się jej moje przeczące odpowiedzi.
Na szczęście w okolicy jest więcej stacji i nie będę musiała korzystać z usług akurat tej.
Jestem bardzo zadowolona z sieci sklepów Leroy Merlin. Mają w swojej ofercie szeroki asortyment oraz w miarę przystępne ceny. Ostatnio chcieliśmy z mężem kupić tapety - pracownik hali udzielił nam wyczerpującej odpowiedzi na wszystkie pytania, a w dodatku polecił nam kilka wzorów. Najlepsze jest jednak to, że w Leroy Merlin nie spotkałam się jeszcze z kasą, do której kolejka przekraczałaby jednego klienta.
Do tego przedsiębiorstwa jechałam (wraz z moim szefem) po akcesoria kolejowe oraz niezbędne dokumenty. Bardzo dogodna lokalizacja oraz duża powierzchnia terenu i magazynów umożliwiają używanie wielkogabarytowego samochodu dostawczego (to już plus). Poza tym obsługa - przesympatyczna i wiecznie uśmiechnięta Pani w sekretariacie - aż ma się ochotę wracać. Zaproponowano nam kawę, posadzono przy stoliczku, profesjonalnie i kompetentnie obsłużono. Ceny asortymentu są akceptowalne (skoro szef zdecydował się na zakup), a sama oferta wydawała się dość obszerna. Biuro było bardzo dokładnie posprzątane, a w dodatku stylowo wyposażone. Ogólną oceną, jaką bym obiektywnie wystawiła, jest piątka z małym minusem. Minus jedynie za psa - bardzo przyjacielski, aż za bardzo... :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.