Udałam się do salonu Komfort Łazienki w Słupsku na ul. Szczecińską 58 w celu skorzystania z darmowego projektu na remomt łazienki. Zarówno doradcy klienta jak i projektant, to odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu. Kompetentni - znający każdy produkt w sprzedaży, jego jakość i zastosowanie, uprzejmi i uśmiechnięci. Projektant podczas przygotowywania projektu proponuje funkcjonalne rozwiązania. Serdecznie polecam pracowników w tym salonie.
Polecam jakoś obsługi i kulturę w Aptece Dbam o Zdrowie na ul. Piekełko w Słupsku. Pracują tam bardzo miłe, zawsze uśmiechnięte i kompetentne aptekarki. Można uzyskać fachową poradę oraz dobry humor na resztę dnia :) . Polecam
Około 2 tygodnie temu byłam w Fines w Słupsku. Jest to pośrednik między bankami i firmami pożyczkowymi. Byłam rozeznać się czy będę mogła dostać kredyt na dom. Na miejscu nie zostałam miło przywitana, Pani siedząca za biurkiem odburknęła pod nosem "dzień dobry", dając do zrozumienia, że nie jestem mile widziana. Sama nie zaproponowała, żebym usiadła, choć miała wolne stanowisko, zatem zapytałam, czy mogę. Pani odpowiedziała złowrogim tonem " skoro chcę " . Byłam cierpliwa, mimo złego potraktowania , ponieważ przyszłam tu z konkretną sprawą. Pani wypytała się mnie o wiele informacji i wg mnie nie powinna była oceniać a jednak robiła to na każdym kroku. Co chwilę wtracała, że , mimo, ze ma małe dziecko , to jakoś kredytu na dom nie musi brać. Wyszłam oburzona z Fines. Nie polecam obslugi ze strony tej Pani.
Ostatnio spotykam się coraz częściej z brakiem kompetencji i arogancją. Nie życzę nikomu takiej obsługi jaka spotkała mnie dziś w salonie Media Expert. Wybrałam się tam z osobą towarzyszącą. Na sali sprzedaży zostałam bardzo fachowo obsłużona i tutaj nie mam żadnych zarzutów, natomiast kiedy udałam się do punktu obsługi ratalnej, Pani podeszła do punktu z łaską. Brak z jej strony było jakiejkolwiek kultury, ponieważ żuła gumę i często dotykała się pod bluzką. Zadawała niestosowne pytania o życie prywatne osoby towarzyszącej. Starała się jak najdłuższej zająć czas i przez nią straciłam ponad godzinę. Do tego na biurku był nieład, który dodatkowo irytował. Zdecydowanie odradzam w tym miejscu wizytę.
Do Salonu Plusa wybrałam się, by zasięgnąć informacji na temat internetu. Ku mojemu zaskoczeniu na miejscu nie było innych klientów, choć zawsze są tu kolejki. Konsultant, który mnie obsługiwał był niekompetentny, ponieważ na wszystkie moje pytania nie potrafił udzielić składnych i logicznych odpowiedzi a przy tym był arogancki i co chwilę rzucał ironiczne uśmieszki. Co do wyglądu placówki nie mam zarzutów. Zdecydowanie odradzam wizytę w tym salonie.
Do banku BOŚ udałam się, by zorientować się w ofercie kredytowej, ponieważ nadarzyła się okazja wyjazdu na wycieczkę turystyczną, na którą w danej chwili nie miałam finansów.Witryny banku były czyste a na nich widniały plakaty zachęcające korzystnym oprocentowaniem. Kiedy weszłam do środku, doradca był zajęty klientem. Zatem usiadłam przy stoliku. Ulotki reklamowe były schludnie ułożone w separatorze, podłoga była czysta a pomieszczenie odpowiednio oświetlone. Po 5 minutach zostałam zaproszona do drugiego stanowiska. Doradca przywitał mnie i zapytał o powód wizyty. Poprosił o dowód osobisty, by sprawdzić moją zdolność kredytową. Pytał również o branżę, w której pracuję a także o zarobki. Następnie przeprowadził symulację komputerową i wydrukował ją. Na podstawie tego rzetelnie wszystko wyjaśnił. Poinformował również o ubezpieczeniu, z którego mogę skorzystać w przypadku utraty pracy. Na biurku doradcy panował ład, było czysto. Ubiór doradcy był elegancki i schludny.Wszelkie dokumenty i ulotki włożył do teczki. Otrzymałam także wizytówkę w razie pytań.Doradca udzielił porady zrozumiałym językiem.Biorąc pod uwagę całość wizyty, oceniam ją bardzo dobrze.
Do wizyty w Alior Banku skusiły mnie zachęcające opinie znajomej a także reklamy w telewizji. Z racji tego, iż zrezygnowałam z usług dotychczasowego banku, ponieważ było za dużo opłat, byłam zainteresowana otworzeniem konta osobistego. Kiedy weszłam do banku, doradca przywitał mnie. W danej chwili nie było innych klientów. Doradca wskazał mi miejsce siedzące i wykazał duże zainteresowanie moimi potrzebami. Przedstawił 2 oferty i każdą omówił szczegółowo. Nie miałam problemu z wyborem. Mówił przyjemnym głosem a także lekko się uśmiechał. Podpisałam umowę. Doradca wręczył mi swoją wizytówkę i poinformował o możliwości kontaktu z nim w razie pytań. Wszystkie dokumenty umieścił w teczce.Na biurku było czysto a doradca był ubrany schludnie. Wizytę oceniam za udaną.
Wybrałam się do sklepu Tchibo po prezent dla przyjaciółki. Bardzo lubię ten sklep, ponieważ zawsze otrzymam fachową poradę. Kiedy weszłam do sklepu, zostałam od razu zauważona przez sprzedawców i bardzo miło przywitana. Wnętrze sklepu było przyjemne dla oka, ponieważ panował ład, nie było luk na półkach a produkty były dobrze oświetlone i estetycznie wyeksponowane. Do każdego produktu była przyporządkowana cena. W sklepie pięknie pachniało kawą. Sprzedawcy byli ubrani bardzo elegancko, stroje mieli schludne.Na kontakt z doradcą nie czekałam długo, ponieważ podszedł do mnie i zaczął rozmowę. Pytał czego szukam i próbował doradzić. Wykazał duże zainteresowanie moimi potrzebami. Pomógł znaleźć produkt, który mi odpowiadał a był to szalik. Wyjaśnił zalety prezentowanego produktu.Sprzedawca posiadał szeroką wiedzę na temat produktów. Następnie udałam się do kasy. Na ladzie było czysto i nie było bałaganu. Sprzedawca zaproponował mi wypicie kawy na miejscu oraz ciasto. Oczywiście skusiłam się. Również uzyskałam propozycję zakupu kawy ziarnistej. Zostałam poinformowana o nowym katalogu Tchibo. Doradca zapakował ładnie prezent a katalog wręczył mi do ręki. Sprzedawca przy kasie był uprzejmy i mówił miłym głosem. Odniosłam wrażenie, że był zadowolony, że byłam jego klientem.Po zakończonej transakcji, udałam się do stolika a chwilę później sprzedawca przyniósł kawę.Na pewno nie raz powrócę do tego sklepu. Polecam to miejsce wszystkim, którzy mają dylemat co kupić bliskiej osobie a także chcą zrelaksować się w przyjemnej atmosferze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.