korzystam z tej stacji paliw często, jestem obsługiwana szybko i miło. nie spotkałam się z jakimikolwiek problemami podczas korzystania z usług tej stacji. dlatego też korzystam tylko ze stacji Orlenu.
W związku z koniecznością zakupu mieszkania na kredyt, wybrałam się dziś między innymi do Banku PEKAO SA. Wcześniej umówiłam się z panią telefonicznie. Podczas rozmowy tej podałam jej podstawowe informacje dotyczące nieruchomości, którą chcę nabyć oraz podałam sytuację prawną tej nieruchomości, a także wskazałam kwotę kredytu jaka mnie interesuje. Pomimo tego iż otrzymałam od tej pani obietnicę, iż dowie się ona czy będę mogła zaciągnąć kredyt na zakup nieruchomości, która jest już obciążona hipoteką, takiej informacji nie otrzymałam. Pani podała mi jedynie formularz który muszę wypełnić, żeby ona w ogóle zechciała sprawdzić czy mam zdolność kredytową. Ogólnie rzecz biorąc Pani była opryskliwa, nie potrafiła mi udzielić informacji, na szereg zadawanych przeze mnie pytań, nie przedstawiła mi żadnego przykładowego harmonogramu spłaty ani żadnych innych informacji. Nasza rozmowa trwała maksymalnie 10 minut. Nie umie ocenić oferty banku ponieważ mi jej nie przedstawiono. Nie polecam.
Przebywałam w banku 50 minut, podczas, których spotkałam się z miłą i fachową obsługą. Na wstępie przedstawiłam swoje oczekiwania (chciałam zaciągnąć kredyt hipoteczny) oraz zapytałam czy jest to możliwe. Pani z działu kredytów hipotecznych sprawdziła moją zdolność kredytową, przedstawiła mi harmonogram potencjalnych kredytów, wyszczególniła jaką kwotę raty będę musiała spłacać co miesiąc (a to było dla mnie najważniejsze), w wyliczeniu zawarte były również inne szczegółowe informacje dotyczące tego kredytu. Otrzymałam wszystkie potrzebne dokumenty do wypełnienia oraz wykaz załączników, które muszę dołączyć do wniosku kredytowego.
Robiąc zakupy w aptece spotkałam się dziś z miłą i fachową obsługą. Kupowałam kilka leków, które konkretnie potrzebowała. Podając to czego potrzebuję pani pytała mnie czy chcę leki, które są w promocji czy nie. Ponadto kiedy powiedziałam, że potrzebuje jeszcze leków na przeziębienie to pani zapytała jakie są objawy, co dokładnie mi dolega, podała mi konkretne leki, zapisała na opakowaniu dawkowanie a nadto podała mi kilka domowych sposobów na to jak wyleczyć przeziębienie. Muszę powiedzieć, że niejednokrotnie byłam zadowolona z obsługi w tej aptece.
Byłam dziś umówiona na rozmowę w banku w sprawie kredytu hipotecznego. Co prawda nie zdecydowałam się na kredyt w tym banku, ale obsługa bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, pani rzeczowo i konkretnie wytłumaczyła mi wszelkie wymagania jakie muszę spełniać, co będzie potrzebne, itp. byłam bardzo zadowolona z obsługi w tym banku. nadmienię również to, że miejsce rozmowy to oddzielny pokój, co daje poczucie bezpieczeństwa i zdecydowanie wpływa na komfort klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.