Moja obserwacja dotyczy wizyty konultanta PZU w moim domu . Wizyta dotyczyła ubezpieczenia naszego domu. Konsultant ( Grzegorz Pajor) co roku pamięta o wizycie u nas , dzwoni , umawia się na spotkanie w konkretny dzień i godzinę . Po przyjeździe do naszego domu przedstawia nam propozycje PZU jakie mogą nas dotyczyć , proponuje poszerzenie naszego ubezpieczenia ( bez "naciskania"), znajduje to co ewentualnie nie bardzo podniesie kosztów a warte jest mieć w zakresie ubezpieczenia domu. Jest kompetentny i zawsze dobrze przygotowany do spotkania , odpowiada na wszystkie nasze pytania, nawet te może błahe ale dla nas istotne. Cierpliwie czeka na nasze decyzje, podpowiada w co warto zainwestować, a co można sobie podarować. Zawsze jest elegancki i kulturalny. Nie mam żadnych zastrzeżeń ani do kometencji ani do samej osoby konsultanta. Jestem bardzo zadowolona z obsługi.
Do marketu Media Markt udałam się w celu nabycia skanera. Przed marketem znajduje się średniej wielkości parking, jednak bez problemu znzlazłam miejsce parkingowe. Po wejściu do sklepu z łatwością odnalazłam właściwą alejkę z potrzebnym mi sprzętem.Sprzęt ładnie wyeksponowany, na półkach panuje porządek, nie zauważyłam braków metek cenowych. Niestety wybór był niewielki a do tego ceny przewyższały moje oczekiwania. Postanowiłam odszukać obsługę w celu zasięgnięcia informacji, trzej panowie z obsługi wartko rozmawiali stojąc przy komputerze. Chwilę musiałam odczekać zanim udało mi się zwrócić ich uwagę. Po wyjaśnieniu, iż jestem zainteresowana skanerem jeden z panów podszedł ze mną do odpowiedniego regału. Tu dowiedziałam się, że ceny skanerów niestety są tak wysokie jednak sprzedawca zwrócił mi uwagę, że korzystny jest zakup urządzenia wielofunkcyjnego, który zawiera również skaner. Cena jest niższa niż samego skanera a zyskuję jeszcze xero i drukarkę. Spośród kilkudziesięciu różnych urządzeń kilku firm pan zwrócił mi uwagę na urządzenie HP Deskjet F735. Cena jest względnie nieduża ( nieco niższa niż samego skanera) a zyskuję do tego dodatkowe urzadzenia: xero i drukarkę , która jest bezkonkurencyjna w eksploatacji ( bardzo tani i wydajny tusz). Tak więc zyskuję podwójnie. Zadowolona z zakupu podziękowałam za obsługę. Sprzedawca dakładnie przedstawiał mi kolejne pozycje z tej grupy urządzeń wkazując nie tylko na cenę zakupu ale także na koszt eksploatacji za co jestem mu wdzięczna, gdyż to bardzo ważne w póżniejszym użytkowaniu.
Osługa marketu w moich oczach jest dobrze przygotowana z asortymentu jakim dysponuje jednak mogłaby bardziej być otwarta na kontakt z klientem .
W tutejszym urzędzie znalazłam się z powodu zmiany miejsca zamieszkania. Już w niewielkim holu uprzejma pani pokierowała mnie gdzie załatwię tę sprawę. Musiałam przejśc do przestronnej , czyściutkiej i jasnej sali . Tu na środku stało kilka stołów gdzie ewentualnie można przysiąśc i wypełnic niezbędne druki .Przeszłam do wskazanego okienka, tu z uśmiechem powitala mnie przemiła pani. Swoim fachowym okiem przejrzała moje druki, uprzejmie wskazała co jeszcze muszę wypełnic. Po sfinalizowaniu sprawy poinformowała mnie o konieczności kolejnych ruchów związanych ze zmianą meldunku czyli: zmiana dowodu osobistego, prawa jazdy. Od razu podała mi kolejne druki króre w związku z powyższym musiałam wypełnic i złożyc w okienku obok. Informacje przekazywane przez kobietę obsługującą były jasne i rzeczowe, do tego towarzyszył uprzejmy ton i miły wyraz twarzy. Byłam wręcz zszokowana taką obsługą gdyż w większości urzędów wszyscy robą łaskę i raczej pokierują żle niż pomogą. Wszystko odbyło się sprawnie i niezwykle przyjemnie. Obsługa godna polecenia. Chciałabym w każdym urzędzie spotykac takich ludzi.
Zadaniem moim było wysłanie firmą kurierską 6 kół samochodowych. Jest to duża paczka więc jak się mozna domyślec i drogo kosztuje przesyłka. Długo szukałam taniej oferty telefonicznie. Gdy zadzwoniłam do DPD pani wyliczyła mi ile zapłacę (bardzo konkurencyjna cena) a nawet doradziła abym spakowała koła po 2 sztuki to wówczas jeszcze zmniejszy to koszt. Kurier przyjechał punktualnie wg umowy sam zabrał z mojego domu paczki. Był kulturalny, schludnie wyglądający, jego samochód czysty. Paczki dotarły do adresata dokładnie w czasie jaki obliczyła mi pani. W 100 % jestem zadowolona z takiej obsługi.
Moja obserwacja dotyczy obsługi klienta w sklepie z obuwiem dziecięcym. Na wstępie zaznaczę że była już póżna godzina co mogło źle wpłynąc na jakośc obsługi, jednak pani ekspediętka była bardzo miła i chętna do pomocy. Moim zadaniem było znalezienie butów letnich dla dziewczynki z pełną piętą. Niestety moje wymagania były dośc wysokie jak się okazało gdyż wszyscy niemal producęci obuwia dziecięcego przy rozmiarze powyżej 26 nie stosują już sztywnych zapiętków. Sprzedawczyni dwoiła się i troiła , pokazywała mi kolejne pary obuwia aby dziecko zmierzyło , bo mogło się przecież okazac że mimo iż to rozmiar 26 to może jest nieco więkrzy. Jedne okazały się nawet prawie dobre. W tym momencie pani zaczęła dzwonic do pozostałych sklepów tej sieci i znalazła dla mnie ten fason i w odpowiednim rozmiarze, rezerwując je dla mnie. Wizyta w sklepie trwała dośc długo ale zakończyła się pełnym sukcesem .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.