w dniu 21 listopada korzystałam z usług stacji Orlen. Ogólnie jakość obsługi oceniam bardzo pozytywnie. Obsługa jest miła i czuje się, że dba o klienta, jednakże uruchomiona była tylko jedna kasa i utworzyła się kolejka czterech osób. Teren stacji był posprzątany i zadbany. Kosze na śmieci były wyczyszczone. Na stacji dostępna była woda do mycia szyb i podstawowe płyny wystawione na zewnątrz. Wnętrze stacji było również utrzymane w porządku. Stojaki były zatowarowane. Brak było gorących parówek do hot dogów, które są w ofercie stacji.
Bardzo często zdarza się, że przy kasie są mega kolejki. Poza tym bardzo dużo odzieży przymierzanej przez klientów znajduje się na wieszakach obok przymierzalni, przez co brak jest pełnej rozmiarówki na hali sprzedaży.
Ogólne wrażenie pozytywne aczkolwiek niektórzy pracownicy nie wykazują żadnego zainteresowania klientem. Zatowarowanie sklepu jest dobre. Sklep utrzymywany jest w czystości. Bardzo często brakuje asortymentu, który jest Hitem dnia.
Jakość obsługi jest dobra. Nie zawsze można liczyć na pomoc obsługi aczkolwiek stacja jest samoobsługowa... Przy kasie proponowane są zakupy różnych produktów. Nie wszyscy pracownicy obsługi informują o aktualnych promocjach i akcjach, jednakże ogólne wrażenia pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.