Klient robiący zakupy w tym miejscu ma duży wybór towarów, a pracownicy w punktach na hali są w stanie pokierować niewiedzącego gdzie leży produkt do konkretnej alejki. Obsługa kasowa na wysokim poziomie kultury i cierpliwości. Ròwnież stanowiska do transportów, reklamacji są chętne do współpracy z klientem. Terminy uslugi proponowane przez sklep np.docinanie odcinków drewna są proponowane szybkie i przyjazne dla klienta. Stoisko do obsługi wyboru drzwi dysponuje doradcą ktory wie naprawdę wszystko w detalach co trzeba wiedzieć żeby dobrze wybrać drzwi do naszego miejsca montażu. Nastawienie na klienta 10/10.
Wysoką jakość obsługi w tym sklepie na moim osiedlu zepsuł brak rękawiczek stosowanych przy porcjowaniu, odmierzaniu i krojeniu towaru dla klienta. Oprócz tego, że rękawiczki nie są już przez personel stosowane, tymi samymi nie odkażonymi rękami zmywana jest podłoga pomiędzy klientami, myta powierzchnia stoiska. Sanepid załamałby ręce, ale zdrowie klienta - (???!!!). A kiedyś bardzo lubiłam tę firmę.
Asortyment i jego świeżość, obsługa i zgodność ceny przy kasie z ceną na półce sprawiają, że cenię sobie tę markę i lubię tam robić zakupy. Personel jest uprzejmy i kontakt z nim jest konkretny i na wysokim poziomie.
Najbardziej w Żabce oprócz godzin dostępności cenię sobie możliwość wypłaty i wpłaty kartą na swoje konto bankowe. To, że personel zna procedurę i robi to grzecznie mimo wieszajacych się terminali. Wielki plus za tę usługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.