Opinie użytkownika (2)

W butiku odzieżowym...
W butiku odzieżowym Mohito jakość obsługi klienta jest zadowalająca jednak nie spełnia ona najwyższych standardów. Pracownice sklepu nie wykazują szczególnego zainteresowania klientami. Były one zajęte wykonywanymi obowiązkami nieopodal stanowiska kasowego, żadna z nich nie zaproponowała pomocy w wyborze asortymentu. Na pytanie o cenę sukienki, na której metce nie było ceny, jedna z pracownic odłożyła swoje obowiązki by ją sprawdzić. Po uzyskaniu odpowiedzi na pytanie wróciła do wykonywanych wcześniej czynności. Podczas sfinalizowania kupna wybranej samodzielnie koszuli, przy kasie obie Panie wymieniały między sobą uwagi dotyczące ich prywatnego życia. Poziom obsługi konsumenta jest do zaakceptowania, jednak sprzedawczynie powinny wykazać się większym zaangażowaniem podczas relacji z klientem.

Stanisława_18

16.09.2013

Mohito

Placówka

Kłodzko, Noworudzka 2

Nie zgadzam się (1)
Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta w perfumeriach Douglas jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy od momentu wejścia do sklepu wykazują zainteresowanie klientem oraz wyrażają chęć pomocy. Oferowana pomoc w doborze kosmetyków bądź perfum jest z pewnością przydatna, ponieważ pracownice są świetnie zorientowane i wyszukiwanie preferowanych zapachów lub kosmetyków przychodzi im z łatwością. Bardzo dobrym rozwiązaniem w obsłudze klienta jest to, że klient zazwyczaj obsługiwany jest od początku wizyty do jej końca przez jedną osobę, przez co pracownik jest zorientowany na preferencję konsumenta. Zatrudnione osoby są bardzo życzliwe, starają się pomóc w każdej sytuacji jednak sposób w jaki są pomocne nie jest nachalny. Atmosfera jaka panuje w perfumeriach Douglas jest przyjemna dla nabywcy i zachęca do ponownych zakupów.

Stanisława_18

16.09.2013

DOUGLAS

Placówka

Kłodzko, Noworudzka 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi