Opinia użytkownika: Stanisława_18
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: W butiku odzieżowym Mohito jakość obsługi klienta jest zadowalająca jednak nie spełnia ona najwyższych standardów. Pracownice sklepu nie wykazują szczególnego zainteresowania klientami. Były one zajęte wykonywanymi obowiązkami nieopodal stanowiska kasowego, żadna z nich nie zaproponowała pomocy w wyborze asortymentu. Na pytanie o cenę sukienki, na której metce nie było ceny, jedna z pracownic odłożyła swoje obowiązki by ją sprawdzić. Po uzyskaniu odpowiedzi na pytanie wróciła do wykonywanych wcześniej czynności. Podczas sfinalizowania kupna wybranej samodzielnie koszuli, przy kasie obie Panie wymieniały między sobą uwagi dotyczące ich prywatnego życia. Poziom obsługi konsumenta jest do zaakceptowania, jednak sprzedawczynie powinny wykazać się większym zaangażowaniem podczas relacji z klientem.