Zauważyłem, że podjazdowy, którego podstawowym zadaniem jest tankowanie samochodów, w godzinach pracy najpierw zajmował się czytaniem prasy, zamiast obsługą dystrybutorów (podczas gdy na podjeździe były 4 samochody, a następnie wyszedł na papierosa. Moją ocenę jakości obsługi uzasadniam negatywnie dlatego, że praca, do której się zobowiązuje podjazdowy nie została należycie wykonana, a jest rzeczywiście spora pomoc, kiedy nie trzeba samemu tankować.
Od czasu do czasu jestem klientem firmy kurierskiej : DHL. Niestety, kilkukrotnie miałem do czynienia z niekompetencją kurierów. Niekompetencja ta polega na trudności w umówieniu się na dany termin i godzinę względem odbioru przesyłki. W czwartek kolejny raz umówiłem się na odbiór przesyłki w 1,5- godzinnym przedziale czasowym. Niestety kurier się nie pojawił, a ja sam również nie zostałem poinformowany , o niemożności dostarczenia przesyłki. Informację tą otrzymałem dopiero dnia następnego telefonicznie z centrum obsługi firmy DHL.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.