Opinie użytkownika (2)

strona htc przejrzysta,...
strona htc przejrzysta, bardzo łatwa, czytelna i pełna informacji ale kontakt z infolinią to jakaś pomyłka....zepsuł mi się telefon i w ramach gwarancji z serwisu Regenersis otrzymałam nowy telefon, niestety ani z serwisu ani w pisemnej gwarancji nie byłam w stanie znaleźć informacji czy gwarancja jest liczona od nowa czy też przedłużona, znalazła informację w kodeksie cywilnym że gwarancja powinna być liczona od nowa a tylko rękojmia jest przedłużana w związku z powyższym zadzwoniłam na infolinię Polska żeby się upewnić i tam niejaki pan Rafał zaprzeczył temu co wyczytałam w kodeksie cywilnym a następnie był uprzejmy rzucić słuchawką kierując mnie do UOKIK....szok....pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem kompetencji....napisałam email do firmy, może tam znajdzie się ktoś kto rzetelnie mnie poinformuje na temat gwarancji sprzętowej

Sara_69

01.10.2014
Nie zgadzam się (0)
Apteka ZiKO bardzo...
Apteka ZiKO bardzo duży wybór i ceny nie mnie obsługa fatalna i jest miła tylko wtedy gdy się kupuje. dy dochodzi do sytuacji patowej (reklamacja i zwrot) wówczas Panie są nieprzyjemne i oschłe oraz nieustępliwe. zakupiłam zwykły kosmetyk (nie lek) , wróciłam po 5 min od zakupu i zostałam potraktowana jak wróg. nic w stronę pacjenta, Panie zrobiły wszystko abym tam więcej nie wróciła łącznie z nieuprzejmną Panią Kierownik :(

Sara_69

30.07.2014

ZiKO Apteka

Placówka

Warszawa, Targowa 59

Nie zgadzam się (1)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii. Jest nam niezmiernie przykro, że poczuła się Pani źle potraktowana w naszej aptece. Nasze motto brzmi „Pacjent jest najważniejszy” i w jego myśl zawsze staramy się zapewnić wysoką jakość obsługi, jak również dbamy o bezpieczeństwo naszych Pacjentów. Z tego względu nie możemy przyjmować zwrotów produktów. Wynika to z faktu, że w momencie, kiedy produkt opuszcza aptekę nie odpowiadamy za warunki jego przechowywania. Jeśli przyjmowalibyśmy zwroty produktów już zakupionych nie moglibyśmy gwarantować ich jakości, a tym samym bezpieczeństwa. Dotyczy to również dermokosmetyków, które jako produkty sprzedawane w aptece cechuje wyższa jakość, niż kosmetyki drogeryjne. Wyjaśniliśmy tą sytuację z personelem apteki i został on ponownie przeszkolony, aby w przyszłości nasi Pacjenci nie czuli się potraktowani oschle. Nawet w trudniejszej sytuacji, kiedy nie możemy spełnić wszystkich oczekiwań – np. przyjąć zwrotu – postaramy się znaleźć wspólne, satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi