Opinia użytkownika: Sara_69
Dotycząca firmy: HTC - Holiday Travel Center
Treść opinii: strona htc przejrzysta, bardzo łatwa, czytelna i pełna informacji ale kontakt z infolinią to jakaś pomyłka....zepsuł mi się telefon i w ramach gwarancji z serwisu Regenersis otrzymałam nowy telefon, niestety ani z serwisu ani w pisemnej gwarancji nie byłam w stanie znaleźć informacji czy gwarancja jest liczona od nowa czy też przedłużona, znalazła informację w kodeksie cywilnym że gwarancja powinna być liczona od nowa a tylko rękojmia jest przedłużana w związku z powyższym zadzwoniłam na infolinię Polska żeby się upewnić i tam niejaki pan Rafał zaprzeczył temu co wyczytałam w kodeksie cywilnym a następnie był uprzejmy rzucić słuchawką kierując mnie do UOKIK....szok....pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem kompetencji....napisałam email do firmy, może tam znajdzie się ktoś kto rzetelnie mnie poinformuje na temat gwarancji sprzętowej