Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Ostatnio postanowiłam skorzystać z oferty lunchowej poplarnej sieci restauracji "Bierhalle". Do skorzystania z oferty przekonała mnie wielkość porcji w zamian za stosunkowo dobrą cenę. Lunch w Bierhalle charakteryzuje się tym, że klient za około 20 zł wybiera dowolną ilość jedzenia z dostępnego przygotowanego bufetu szwedzkiego. Wybór był bardzo duży - za wspomniane 20 zł można zjeść zupę (ja wybrałam zalewajkę), danie główne (wybrałam tartę ze szpinakiem) oraz deser (wybrałam racuchy z twarogiem). Jestem bardzo zadowolona z racuchów, natomiast pozostałe jedzenie było nieco niedoprawione i "trawiaste". Minusem jest także to, że jedzenie przechowywane jest w ogrzewanych pucharach, a wiec ma temperaturę nieco niższą niż podawane bezpośrednio po ugotowaniu i siłą rzeczy - stoi tam przez kilka godzin. Pozatym, efektem ogrzewanych "pucharów" jest także to, że w całym lokalu unosi się zapach ulatnianego gazu. Plusem jest przemiła obsługa, która od razu wyjaśniła mi jak korzystać z menu lunchowego.
Wczoraj robiłam zakupy w sklepie Alma market przy Al. Rzeczypospolitej 1 na warszawskim Wilanowie. Jak zawsze obsługa była bardzo miła. W sklepie rzuca się w oczy brak kolejek. Kasjerki oraz reszta personelu zawsze pomagają klientowi. W ostatnim czasie zauważam jedynie, że personel sklepu ucina sobie pogawędki i czasami klient musi się "wtrącać" w rozmowę personelu, żeby o coś spytać. Jednakże to ostatnie wynika prawdopodobnie z tego, że sklep przy al. Rzeczypospolitej ma być zamknięty a pracowniczy w większości zajmują się składaniem towaru. Można powiedzieć, że w sklepie panuje ogólne rozluźnienie. Mimo tego, zakupy w Almie zawsze są przyjemnie i spokojne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.