Opinie użytkownika (6)

Podczas kolejnego już...
Podczas kolejnego już pobyty w Hotelu Las w Szklarskiej Porębie, dostrzegam obniżającą się jakość obsługi oraz pogarszający się standard hotelu. Serwis hotelowy oraz jakość świadczonych usług (sprzątanie, obsługa w restauracji, kawiarni) odbieram na poziomie dużo poniżej oficjalnie promowanych przez hotel trzech gwiazdkach. W hotelu widać upływ czasu. Stare, nieodnawiane fragmenty hotelu, przerdzewiałe elementy na basenie, brak estetyki wnętrz pokoi oraz mierna jakość serwowanych posiłków w niczym ie przypominają Hotelu Las sprzed 5 czy 10 lat. Jako stały klient tego hotelu z przykrością muszę stwierdzić, iż mimo sentymentu do uroczego usytuowania obiektu była to chyba moja ostatnia wizyta.

STYRTA

13.05.2012

Hotel Las

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak prawie każdy...
Jak prawie każdy jeżdżący jestem klientem stacji benzynowych. W porównaniu z innymi sieciami zaskakująco wysoko oceniam postęp w jakości obsługi, przestrzeganiu procedur na tej stacji. Mia obsługa, (mimo niesprzyjającej pogody pracownik wyszedł, zapytał niewymuszenie czy pomóc w tankowaniu, oferował tez przetarcie szyb). W środku (podczas płacenia) czynne dwie kasy pomimo braku innych klientów. obsługa kas sympatyczna, uśmiechnięta. Pracownicy wyszkoleni na tyle., że nie odczułem iż ich bardzo miły sposób bycia wymuszony jest procedurami. Stacja i jej otoczenie nad wyraz czyste. Pomimo iż oferta cenowa Oleju napędowego jaki tankuje jest o parę groszy wyższa niż na stacjach mieszczących się przy tej samej ulicy, poleciłbym skorzystanie.

STYRTA

27.02.2012

ORLEN

Placówka

Opole, Wrocławska 135

Nie zgadzam się (0)
Biuro podróży spośród...
Biuro podróży spośród innych wyróżnić można ponadprzeciętnym poziomem obsługi i zrozumienia potrzeb klienta. Zarówno doradztwo jak i znajomość oferty (zarówno z katalogu jak i z autopsji obsługujących). Podając kierunek wyjazdu oraz przewidywany limit wydatków pracownik przedstawił 17 ofert zgodnych z oczekiwaniami oraz kilkanaście innych - alternatywnych. O każdej ofercie pracownik informował ze szczegółami. Jeżeli nie znał danego hotelu posiłkował się wiedza swoich współpracowników. Sympatycznie udzielana informacja oraz profesjonalizm sprawiły że dokonałem słusznego (mam nadzieje wyboru) w dość szybkim okresie czasu. Komunikacja po zawarciu umowy tez na wysokim poziomie.

STYRTA

27.02.2012

Neckermann

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Niewielka jadłodajnia w...
Niewielka jadłodajnia w której można w bardzo przystępnej cenie i dobrej atmosferze zjeść obiad. Kilka zawsze czystych stolików. Miła sympatyczna obsługa. Sprawnie podane jedzenie. obiad dwudaniowy dostępny na abonamenty w granicach 15 zł. Oferta na tyle elastyczna, że można zamawiać połówki dań co ważne jest dla dzieci. Szeroki wybór dan . Zawsze świeżo i w miarę dietetycznie. Doskonała alternatywa dla fast foodu.

STYRTA

27.02.2012

Chaberek

Placówka

Opole, Chabry

Nie zgadzam się (0)
W drogeriach Rossmann...
W drogeriach Rossmann rewelacyjną ofertą jest wyprzedaż towarów pod nazwą "Super cena na do widzenia". Robiąc zakupy w dniu dzisiejszym sporo zaoszczędziłem wybierając właśnie te produkty. Są to końcówki serii posiadające jeszcze dość długi termin ważności. Porównując ceny tych samych produktów z innymi sklepami, Rossmann wypada w tym porównaniu zawsze zdecydowanie lepiej.

STYRTA

25.02.2012

Rossmann

Placówka

Opole, Dębowa 8

Nie zgadzam się (0)
Będąc cyklicznym klientem...
Będąc cyklicznym klientem marketów spożywczych spostrzegam duży rozwój jakości obsługi, estetyki stoisk oraz wzrost atrakcyjności oferty sieci Biedronka. Market w którym dokonuje zazwyczaj zakupów spożywczych bardzo mile zaskoczył mnie nową odsłoną (nowy wystój sklepu,powiększona przestrzeń hali sprzedaży).

STYRTA

25.02.2012

Biedronka

Placówka

Radzionków, św. Wojciecha 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi