Opinie użytkownika (2)

Przy wejściu przywitał...
Przy wejściu przywitał mnie bardzo nieprzyjemny zapach z kuchni. Był on na tyle silny, że rozważałem opuszczenie lokalu. Przy drzwiach przywitała mnie kelnerka i zaprowadziła do stolika. Oprócz mnie w lokalu było nie wielu gości. Po chwili kelnerka przyszła przyjąć zamówienie informując o wszystkich możliwych promocjach i nowościach. Czas realizacji zamówienia oceniam bardzo wysoko. Niestety jedząc byłem zmuszony słuchać szkolenia pracowników na temat "sugestywnej sprzedaży" w sieci Pizza hut. Polegało ono miedzy innymi na tym, jakich słów powinni używać kelnerzy i w jaki sposób przekonywać klientów do zakupu jedzenia. Oczywiście jestem świadomy tego, że takie szkolenia to standard, ale z punktu widzenia klienta wywołało to u mnie poczucie, że przy zamówieniu stałem się "ofiarą" marketingowych sztuczek, a miłe zachowanie kelnerki jest po prostu ewidentnie wyuczone. Co więcej osoby szkolące się zachowywały się głośno. Po mojej sugestii w kierunku kelnerki, że jako klient nie muszę znać wszystkich sekretów sprzedażowych, grupa szkolących się zmieniła miejsce na bardziej dyskretne. Jestem zbulwersowany brakiem profesjonalizmu pani, która prowadziła to szkolenie, ponieważ w mojej ocenie sala, w której siedzą goście jest fatalnym miejscem na tego typu spotkania. Jakość obsługi przez kelnerkę oceniam bardzo wysoko, ale teraz już wiem, że po prostu realizuje plan szkoleń. Po wizycie w lokalu nie mam ochoty wracać do żadnej z restauracji tej sieci.

Sławomir_450

22.08.2015

Pizza Hut

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu do...
Przy wejściu do samolotu zostałem przywitany w sposób uprzejmy przez panią z personelu pokładowego. Ubrana była w strój firmowy. Był schludny i dopasowany do jej sylwetki. W czasie zajmowania miejsca zwróciłem uwagę na bardzo brudną wykładzinę na podłodze, choć samolot nie należał do starych, poza tym samolot był czysty. Po zakończeniu boardingu szefowa pokładu przywitała podróżnych a procedury bezpieczeństwa zostały zachowane. Ze względu na złe warunki atmosferyczne panujące w porcie lotniczym lot opóźnił się o 40 min. Kapitan w sposób rzeczowy wyjaśnił pasażerom przyczyny opóźnienia, a personel pokładowy niezwłocznie rozpoczął serwis. Po starcie raz jeszcze podano wafelek i wodę mineralną, a kapitan poinformował podróżnych o parametrach lotu i warunkach atmosferycznych na lotnisku docelowym. Po wylądowaniu szefowa pokładu podziękowała za wspólny lot i zaprosiła do odwiedzenia witryny internetowej przewoźnika w celu zapoznania się z aktualnymi promocjami. Jakość usługi nie odbiegała od tej na innych rejsach Polskich Linii Lotniczych Lot. W mojej ocenie zostały spełnione wszelkie procedury, a pasażerowie czuli się spokojni mimo burzy, która spowodowała opóźnienie.

Sławomir_450

30.07.2015

LOT

Placówka

Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi