Opinia użytkownika: Sławomir_450
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Przy wejściu przywitał mnie bardzo nieprzyjemny zapach z kuchni. Był on na tyle silny, że rozważałem opuszczenie lokalu. Przy drzwiach przywitała mnie kelnerka i zaprowadziła do stolika. Oprócz mnie w lokalu było nie wielu gości. Po chwili kelnerka przyszła przyjąć zamówienie informując o wszystkich możliwych promocjach i nowościach. Czas realizacji zamówienia oceniam bardzo wysoko. Niestety jedząc byłem zmuszony słuchać szkolenia pracowników na temat "sugestywnej sprzedaży" w sieci Pizza hut. Polegało ono miedzy innymi na tym, jakich słów powinni używać kelnerzy i w jaki sposób przekonywać klientów do zakupu jedzenia. Oczywiście jestem świadomy tego, że takie szkolenia to standard, ale z punktu widzenia klienta wywołało to u mnie poczucie, że przy zamówieniu stałem się "ofiarą" marketingowych sztuczek, a miłe zachowanie kelnerki jest po prostu ewidentnie wyuczone. Co więcej osoby szkolące się zachowywały się głośno. Po mojej sugestii w kierunku kelnerki, że jako klient nie muszę znać wszystkich sekretów sprzedażowych, grupa szkolących się zmieniła miejsce na bardziej dyskretne. Jestem zbulwersowany brakiem profesjonalizmu pani, która prowadziła to szkolenie, ponieważ w mojej ocenie sala, w której siedzą goście jest fatalnym miejscem na tego typu spotkania. Jakość obsługi przez kelnerkę oceniam bardzo wysoko, ale teraz już wiem, że po prostu realizuje plan szkoleń. Po wizycie w lokalu nie mam ochoty wracać do żadnej z restauracji tej sieci.