Opinia użytkownika: Sławomir_450
Dotycząca firmy: LOT
Treść opinii: Przy wejściu do samolotu zostałem przywitany w sposób uprzejmy przez panią z personelu pokładowego. Ubrana była w strój firmowy. Był schludny i dopasowany do jej sylwetki. W czasie zajmowania miejsca zwróciłem uwagę na bardzo brudną wykładzinę na podłodze, choć samolot nie należał do starych, poza tym samolot był czysty. Po zakończeniu boardingu szefowa pokładu przywitała podróżnych a procedury bezpieczeństwa zostały zachowane. Ze względu na złe warunki atmosferyczne panujące w porcie lotniczym lot opóźnił się o 40 min. Kapitan w sposób rzeczowy wyjaśnił pasażerom przyczyny opóźnienia, a personel pokładowy niezwłocznie rozpoczął serwis. Po starcie raz jeszcze podano wafelek i wodę mineralną, a kapitan poinformował podróżnych o parametrach lotu i warunkach atmosferycznych na lotnisku docelowym. Po wylądowaniu szefowa pokładu podziękowała za wspólny lot i zaprosiła do odwiedzenia witryny internetowej przewoźnika w celu zapoznania się z aktualnymi promocjami. Jakość usługi nie odbiegała od tej na innych rejsach Polskich Linii Lotniczych Lot. W mojej ocenie zostały spełnione wszelkie procedury, a pasażerowie czuli się spokojni mimo burzy, która spowodowała opóźnienie.